برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

اجاره خانه در قلهک می‌تواند شما را از امکانات خوب شهری بهره‌مند کند.

اجاره خانه در قلهک

خیابان قلهک یکی از خیابان‌های اصیل تهران بوده و موقعیت‌های خوبی را برای اجاره خانه فراهم کرده است. این محله دارای دسترسی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است و با داشتن امکانات محلی مناسب و دسترسی خوب شهری به یکی از نقاط جذاب برای اجاره خانه تبدیل شده است.

برای آشنایی بیشتر با این منطقه و موقعیت‌های موجود در آن برای اجاره خانه در قلهک با گزارش امروز مجله دلتا همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی منطقه 3 تهران

این منطقه از جنوب به اتوبان‎های همت و رسالت، از غرب به اتوبان چمران، از شرق به خیابان پاسداران و از شمال به بزرگراه مدرس، صدر و چمران منتهی می‎شود و به لحاظ دسترسی تقریباً جزو بهترین مناطق تهران به حساب می‎آید.

منطقه 3 دارای محلات بسیار خوبی است که از جمله‎ی مهم‎ترین آن‎ها می‎توان به محله‎هایی چون امانیه، جردن، اختیاریه، قلهک و دروس اشاره کرد.

قلهک کجاست؟

محله قلهک از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به دروس و از شمال به باغ سفارت بریتانیا منتهی می‎شود. این منطقه نیز مانند سایر مناطق تهران دارای چندین قنات است که برخی از آن‎ها هنوز هم جاری هستند. در گذشته نیز دو قنات مهم که در باغ سفارت بریتانیا و باغ قوام السلطنه قرار داشتند، آب منطقه را تامین می‎کردند.

امکانات شهری منطقه 3

وجود مکان‎های روباز فضای سبز، پارک‎ها، سینماها و مجموعه‎های وزرشی مهم در این منطقه، یکی دیگر از عوامل اصلی علاقه‎مندی مردم برای خرید آپارتمان در این منطقه و خرید خانه در قلهک محسوب می‎شود. از مراکز مهم سینمایی، پارک‎ها و مجموعه‎های ورزشی این محدوده می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردیس سینمایی باغ کتاب، سینما گالری ملت، سینما پردیس قلهک و سینما فرهنگ
  •  پارک‎های بوستان ملت، آب و آتش، طالقانی
  •  مجموعه ورزشی انقلاب و شهید کشوری

مراکز یاد شده توانسته‎اند بار سنگین نیاز ساکنان منطقه به مراکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی را به دوش بکشند. شما نیز می‎توانید با اجاره آپارتمان در این محدوده از این امکانات بهره‌مند شوید.

برای مشاهده‌ی املاک موجود در این منطقه برای اجاره خانه در قلهک ایــــنجــــا را کلیک کنید.


  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی