برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

با انتخاب صحیح سرویس خواب، صاحب اتاق خوابی زیبا و کاربردی خواهید شد.

سرویس خواب

استفاده از سرویس خواب مدرن و مناسب در داشتن خوابی راحت و اتاق خوابی زیبا بسیار موثر است. اتاق خواب یکی از خصوصی‌ترین بخش‌های خانه است؛ بنابراین باید در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی این بخش و خرید سرویس خواب استاندارد، سلیقه بیشتری به خرج داد. این دقت نظر سبب می‌شود تا بتوانید فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب منزل خود ایجاد کنید.

امروزه شاهد طراحی‌های گوناگونی در حوزه سرویس خواب و دکوراسیون اتاق خواب هستیم که در گزارش امروز به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

سرویس خواب مدرن

سرویس‌های خواب انوع و کاربری‌های گوناگونی دارند که بسته به نوع دکوراسیون اتاق خواب، اندازه و متراژ اتاق، نیاز افراد و سایر عوامل، انتخاب می‌شوند. در طراحی‌های مدرن سرویس خواب، اِلمان‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود و بر اساس نیاز افراد به صورت تک‎نفره یا دو نفره ساخته می‌شوند.

سرویس خواب‌های دو نفره شامل تخت، آینه، میز و صندلی آرایش، پاتختی، کمد لباس و صندلی جلو تختی هستند که شما می‌توانید بسته به نوع دکوراسیون اتاق خود، خریداری کرده و آن‌ها را کنار هم بچینید.

سرویس خواب مدرن جلوه‌ی زیباتری به اتاق می‌دهد و باعث می‌شود متفاوت‌تر از همیشه به چیدمان اتاق خود فکر کنید.

سرویس خواب

سرویس خواب چوبی

معمولاً سرویس‌های خواب از جنس ام دی اف، چوب یا فلز ساخته می‌شوند که در میان این متریال‌ها استفاده از چوب، زیبایی بیشتری دارد.

چوب، یکی از غنی‌ترین مصالح موجود در طبیعت است که استفاده از آن در بخش‌های مختلف خانه علاوه بر ایجاد زیبایی، گرمای ویژه‌ای به فضای آپاتمان‌ها و اتاق خواب می‌دهد.

سرویس خواب چوبی در انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن در بازار موجود است و تنوع طرحی بالای این محصولات، دست مصرف‎کننده را در انتخاب و خرید باز گذاشته است.

تنها موردی که باید در خصوص انتخاب و خرید سرویس خواب چوبی رعایت شود، توجه به ابعاد این محصولات است. این نوع تخت‌های کنده‌کاری شده اغلب در اندازه‌های بزرگ ساخته می‌شوند.

اتاق خواب

تخت تاشو

شیوه‌ی زندگی مدرن و کم‎متراژ شدن آپارتمان‌ها باعث شده تا بسیاری از مردم برای خرید تخت خواب تاشو اقدام کنند.

اما باید در خرید این نوع تخت‌ها به مواردی مانند استحکام کلاف و جک‌های استفاده شده در آن دقت داشته باشید، زیرا با تغییر حالت مداوم این نوع از سرویس خواب، رفته‎رفته از عمر محصول کاسته شده و کیفیت آن کاهش می‌یابد.

سرویس خواب تاشو

مزایای سرویس خواب تاشو

  1. ایجاد فضای آزاد بیشتر در محیط اتاق خواب
  2. ایجاد جذابیت بصری
  3. تنوع بالا در طرح و رنگ

همچنین بخوانید:

اثر روانی رنگ ها در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون خانه های لوکس

مناسب ترین فرش زیر میز ناهار خوری کدام است؟

از سبک مدیترانه ای چه می‌ دانید؟

کافه‌ و ایده‌هایی که در طراحی آن مؤثر است

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی