برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

برای آشنایی بیشتر با خیابان جمهوری و خرید خانه در این منطقه حتماً تا پایان گزارش با ما همراه باشید.

خرید خانه در خیابان جمهوری می تواند مزایایی بسیار داشته باشد. خیابان جمهوری اسلامی یکی از خیابان‎های قدیمی تهران است که در گذشته به نام‎های خیابان شاه، شاد‎آباد و استانبول خوانده می‎شد و جزو خیابان‎های اصلی مناطق 11 و 12 پایتخت بوده است. این منطقه با خیابان‎هایی از جمله ولیعصر، کارگر جنوبی، ملت و اکباتان هم‎جوار است.

موقعیت جغرافیایی منطقه 11 و 12
منطقه 11 و 12 تهران جز بخش‎های مرکزی این شهر به حساب می‎آیند و تشکیل محلات قدیمی این دو منطقه سابقه‎ای دیرینه‎ دارند. منطقه 11 پایتخت دارای بافت قدیمی و سنتی است که با مساحتی بسیار وسیع با 4 ناحیه و 17 محله در قلب تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‎های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‎های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی و میدان حق شناس محدود می‎شود و موقعیت‎های مناسبی را برای  خرید و رهن و اجاره آپارتمان به وجود آورده است.

یکی از دلایل اهمیت این ناحیه وجود مراکز نظامی و سیاسی بی‎شمار است. همچنین به علت وجود مراکز آموزشی و علمی مهم کشور همچون دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت معلم و بسیاری دیگر این منطقه حائز اهمیت است و می‎تواند دغدغه خاطر ساکنان محلی و خریداران ملک در این منطقه را از بابت وجود چنین مراکزی آسوده کند.

منطقه 12 نیز همچون منطقه 11 به علت داشتن مراکز و نهاد های علمی، نظامی و سیاسی بی‎شمار در حوزه خود جزو مراکز مهم برای خرید خانه در این شهر محسوب می‎شود و خرید آپارتمان در آن می‎تواند اقدامی خوب و موثر به حساب آید. این منطقه از سمت شمال به خیابان انقلاب، از سمت جنوب به خیابان شوش از شرق به خیابان 17 شهریور و از سمت غرب به خیابان‌های حافظ و وحدت اسلامی منتهی می‎شود.

مراکز تجاری، خرید و دیدنی خیابان جمهوری اسلامی:
موزه آبگینه در خیابان سی‌تیر

 مدرسه تاریخی فیروزبهرام

 مجتمع چارسو

مجتمع علا الدین

پاساژ پلاسکو

برای دیدن املاک بیشتر در خیابان جمهوری ایـــنجـــا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران

خرید آپارتمان با 700 میلیون تومان در تهرانپارس
خرید آپارتمان با 400 میلیون در منطقه 2 تهران

  • ۹۸/۰۵/۱۶
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی