برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

۴۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صندلی اپن آشپزخانه انواع مختلفی دارد.

صندلی اپن آشپزخانه

آشپزخانه یکی از فضاهای مهم خانه است؛ هم به خاطر اینکه اعضای خانواده برای صرف غذا دور هم جمع می‌شوند و هم اینکه این بخش وظیفه‌ی بسیار مهم و حیاتی در نوع زندگی، سلامتی و تغذیه اهالی خانه دارد؛ بنابراین دکوراسیون آن و نوع چیدمان این محیط بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت ساختمانچی در دکوراسیون آشپزخانه وسیله‌ها و ابزارهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از مهمترین آنها استفاده از صندلی‌های مناسب کنار اُپن است.

از این رو در گزارش امروز قصد داریم تا شما را با انواع صندلی‌ها و چهارپایه‌های مورد استفاده برای آشپزخانه‌ی اُپن آشنا کنیم.

متاسفانه امروزه بخش زیادی از مردم در خانه‌ها و آپارتمان‌های کم متراژ زندگی می‌کنند و همین عامل باعث شده که بسیاری از افراد سراغ خرید میز و صندلی ناهارخوری نروند. برای چنین افرادی استفاده از فضای آشپز خانه های اپن و گذاشتن صندلی‌های مناسب آن بسیار قابل توجه است.

با این وجود دیگر در آپارتمان‌های کوچک و خانه‌های تنگ و تاریک نیازی به استفاده از میز ناهارخوری نیست؛ بلکه به راحتی می‌توانید با طراحی آشپزخانه به صورت اُپن، فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه را با یکدیگر ادغام کرده و با چیدن صندلی‌هایی در اطراف آن، مکانی مناسب برای صرف غذا و یا نوشیدن قهوه فراهم کنید.

 صندلی اپن آشپزخانه چیست؟

صندلی اُپن معمولاً یک صندلی بلند است که مکانی مناسب برای نشستن پشت کانتر آشپزخانه را فراهم می‌کند. این مدل صندلی انواع مختلفی دارد که در ادامه گزارش به برخی از آنها می‌پردازیم.

صندلی اپن ساده

این نوع صندلی‌های ساده یکی از پرطرفدارترین صندلی‌ها در بازار هستند که با ظاهر ساده و در عین حال زیبای خود جلوه‌ی بی‌نظیری را به آشپزخانه‌ها می‌بخشند. این صندلی‌ها در دو مدل پایه کوتاه و پایه بلند در بازار موجود است.

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی اپن چرخان

صندلی اُپن چرخان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب و خرید صندلی است، زیرا با استفاده از آن دیگر نیازی نیست هر بار صندلی را از زیر کانتر بیرون بکشید. این صندلی‌ها علاوه بر راحتی که برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کنند، هیچ‌گونه آسیبی نیز روی پارکت‌های خانه و آشپزخانه‌ی شما ایجاد نمی‌کنند، زیرا با حالت چرخشی این صندلی‌ها، شما هیچ نیازی به جابه جا کردن آن‎ها نخواهید داشت.

صندلی اپن چرخان

صندلی اپن بار

اگر محیط خانه شما فضای کافی برای گذاشتن میز ناهارخوری دارد و نیازی به استفاده از اپن به‌عنوان میز ناهارخوری ندارید، به راحتی می‌توانید از صندلی‌های بار برای کناره‌های اپن خود استفاده کنید.

این صندلی‌های زیبا و شیک محیط مناسبی را برای صرف نوشیدنی‌ها یا مطالعه‌های کوتاه مدت به وجود می‌آورند.

صندلی اپن

صندلی اپن جک دار

جک دار بودن یا نبودن صندلی‌های اپن، یکی از شاخه‎های اصلی تمایز و تفاوت مابین این نوع از صندلی‌ها است. صندلی‌های اپن غالباً از تخته‌های بسیار محکمی ساخته می‌شوند و عمر مفید بالایی دارند. یکی از مزیت‌های مهمی که صندلی‌های جک دار دارند این است که می‌توان با استفاده از آن‎ها ارتفاع مورد نیاز با قامت هر فرد را تنظیم کرد.

انواع صندلی اپن

صندلی اپن فلزی

اگر دوست دارید که از مبلمان و صندلی‌های استیل و فلزی در آشپزخانه‌ی خود استفاده کنید، می‌توانید صندلی‌های فلزی برای اُپن خانه‌تان انتخاب کنید. این صندلی‌ها به صورت چهارپایه ای، صندلی فلزی پشتی بلند و یا پشتی کوتاه در بازار موجود است.

صندلی جک دار اپن

صندلی اپن چوبی

چوب یکی از متریال‌های مورد علاقه‌ی اغلب مردم است که فضای خانه را گرم و صمیمی نشان می‌دهد. مخصوصاً اگر کفپوش آشپزخانه از جنس پارکت چوبی باشد، انتخاب این صندلی‌ها کار کاملاً درستی است.

دکوراسیون آشپزخانه

همچنین بخوانید:

اتاق نشیمن را نو نوار کنید

کف پوش های زیبا و مدرن در دکوراسیون داخلی

6 راه حل ساده برای نورپردازی خانه های تاریک

5 نکته مهم برای دکوراسیون تراس منزل

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

میدان ونک، یکی از میادین مهم و اصلی تهران است.

اجاره خانه در ونک

ونک، محله‌ای است که با ذکر نامش تصویر خیابانی وسیع با جوی‌های آب روان در ذهن مجسم می‌شود.

این خیابان قدیمی اصالتی به طول تاریخ دارد. محله‌ای که سالیان دور در قسمت شمال غربی تهران و در منطقه‌ای خوش آب و هوا بنا شد و توانست با زیبایی‌های کم نظیر خود در مدت زمان کمی طرفداران بسیاری پیدا کند.

جالب است بدانید که نام ونک متشکل از دو حرف است. «ون» به معنای درخت و «ک» که علامت کوچکی است و در تلفیق با یکدیگر معنی درخت کوچک را می‌سازند.

بنابر ذکر برخی از منابع محله ونک کنونی در مجاورت یکی از قریه‌های قدیمی تهران به نام دِه وَنَک که یکی از محله‌های قدیمی و سرسبز شمال تهران بوده‌؛ بنا شده‌ است. در دوره قاجار این ده و زمین‌ها و توتستان‌های آن از املاک خانواده‌ی میرزا حسن‌خان مستوفی‌الممالک بود. آرامگاه او نیز در مجموعه معروف به «باغ مستوفی» (محل فعلی دانشگاه الزهرا) در ده ونک قرار دارد. ده ونک از آبادی‌های منطقه ری باستان بوده , در زمان ناصر الدین شاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

اما امروزه دیگر کمتر اثری از اراضی خالی این منطقه به جا مانده است و به جای آن پهنه‌های عریض، برج‌ها و ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی بی‌شماری با شیوه‌های مدرن معماری ساخته شده است.

ساختمان‌های مقاوم و متناسب با اصول شهرسازی که از هر نقطه آن که به شهر نگاه کنید، زیبایی‌های اطراف چشم‌تان را نوازش خواهد کرد. اما از تمام این محاسن و زیبایی‌ها که بگذریم، می‌رسیم به مبحث خاص و داغ این روزها که همان خرید و فروش یا اجاره خانه در ونک است.

این منطقه از تهران موقعیت‌های بسیار خوبی را برای رهن و اجاره آپاتمان در ونک به وجود آورده است.

محله ونک جزو مناطق مرفه‌نشین تهران است و به همین خاطر خانه‌های موجود در این محدوده به لحاظ قیمت اندکی با سایر مناطق متفاوت هستند. اما اگر شما نیز به دنبال اجاره خانه‌ای زیبا و متناسب با نیازهای خود در این محدوده می‌گردید، حتما با این گزارش همراه باشید.

ما جدیدترین املاک موجود در این محله را برای اجاره خانه در ونک به شما معرفی خواهیم کرد.

ونک 145 متر 2 اتاق20 سال ساخت طبقه 6 مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

رهن خانه در تهران ؛ بهترین محله های تهران کدامند؟

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

اجاره خانه در امیرآباد ؛گزینه ای خوب برای زندگی

اجاره آپارتمان در مجیدیه ؛خانه ای نو در محله ای قدیمی

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

مجیدیه یکی از رگ‌های حیاتی شرق تهران است.

اجاره آپارتمان در مجیدیه

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه‌ای که دارای راه‌های ارتباطی گسترده‎تری باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. این ویژگی برای شهر تهران به علت میزان جمعیتی که دارد، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند. مسیرهای ارتباطی که از طریق وجود خطوط مترو، بزرگراه‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها تامین می‌شود همگی می‌توانند با به وجود آوردن امکانی در جهت صرفه جویی و مدیریت زمان زندگی بهتری را برای اهالی منطقه رقم بزنند.

خیابان مجیدیه یکی از این محله‌های نسبتاً پر تردد است که امکانات و دسترسی‌های محلی مناسبی دارد.

مجیدیه جنوبی و موقعیت جغرافیایی منطقه 8

بخشی از خیابان مجیدیه در منطقه 8 تهران است. این منطقه با داشتن 5 خط مترو به نام‌های مترو دانشگاه علم و صنعت، سرسبز، فدک، جانبازان، سبلان و همچنین به خاطر مجاورت با اتوبان‌ها و بزرگراه‌های متعدد، از بابت دسترسی به امکانات حمل ونقل و محورهای مواصلاتی وضعیت بسیار مناسبی دارد. از این رو شاید برای بسیاری از مردم رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه دارای اولویت باشد.

 مجیدیه کجاست؟

مجیدیه یکی از محله‌های ارامنه نشین تهران است که با بافت سنتی خود در شرق تهران خودنمایی می‌کند. مجیدیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود و هم اکنون با نام استاد حسن بنا خوانده می‌شود. این محله دارای آپارتمان‌های متفاوتی به لحاظ قیمت، عمربنا و نوع ساخت و ساز است و به همین علت خانه‌های بسیاری را برای رهن و اجاره آپارتمان در مجیدیه به وجود آورده است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد آنلاین مجیدیه یکی از رگ‌های حیاتی شرق تهران است. نه به خاطر اینکه خیابان عریض و پر رفت و آمدی باشد؛ بلکه به خاطر اینکه دقیقاً در میانه‌ی مهم‌ترین بزرگراه شرق تهران قرار گرفته است.

سه بزرگراه طویل و وسیع همت، صیاد و رسالت جزو راه‌های ارتباطی اصلی به این خیابان هستند و مسیر مناسبی را برای تردد ساکنین خود به وجود آورده‌اند.

پیشینه تاریخی

در گذشته مجیدیه تنها شامل باغی حدود 4 هکتار به نام باغ شازده بود. این باغ قجری در سال‌های مختلف با فروش به افراد مختلف دست به دست گشت تا اینکه بعد از سال 57 تخریب شد و منطقه‌ی مجیدیه شکل شهری و کنونی خود را پیدا کرد.

در ابتدا به علت حاصلخیز نبودن زمین‌های کشاورزی‌ این محله، محدوده‌ی نامبرده تقریبا خالی از سکنه بوده، اما بعدها با گسترش شهرنشینی توسط ارامنه‌ی منطقه ساخت و سازهای سنتی در آن شکل گرفته است.

در ادامه‌ی گزارش امروز با هم به تماشای جدیدترین موقعیت‌های رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه می‌نشینیم.

موقعیت های اجاره آپارتمان در مجیدیه

مجیدیه جنوبی، کوچه معمار 55 متر 1 اتاق23 سال ساخت طبقه 4مشاهده جزئیات ملک

مجیدیه جنوبی، استادحسن بنا 40 متر بدون اتاق22 سال ساخت همکف مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

رهن خانه در تهران ؛ بهترین محله های تهران کدامند؟

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

اجاره خانه در امیرآباد ؛گزینه ای خوب برای زندگی

خرید ویلا در کیش ؛ تعطیلاتی زیبا در ویلای شخصی!

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

خیابان میرداماد یکی از خیابان‎های اصیل و زیبای تهران است که موقعیت‎های مناسبی را برای خرید آپارتمان به‎وجود آورده است.

خرید آپارتمان در میرداماد

شاید شما نیز تا کنون به شرایط خرید آپارتمان در میرداماد و قیمت ملک‎های این منطقه فکر کرده باشید. اما قبل از اقدام برای خرید خانه، باید اطلاعات جامعی درباره‎ی این محدوده به‎دست آورید.

منطقه 3 تهران با وسعتی در حدود 3 هکتار، دارای محلاتی نظیر دروس، قلهک، شیخ بهایی، ظفر و…است که میرداماد یکی از نواحی آن محسوب می‎شود و بر اساس برخی از منابع، این بلوار به نام میربرهان‌الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد، فیلسوف و فقیه دوره صفویان و از ارکان مکتب فلسفی اصفهان نام‌گذاری شده‌ است.

واضح و روشن است که یکی از موارد مهمی که می‎تواند از اولویت‎های مهم در خرید خانه محسوب شود، وجود موقعیت‎های تفریحی و رفاهی آن محدوده است.

مراکز تفریحی و آموزشی

به گزارش مجله دلتا، این منطقه از لحاظ گردشگری و وجود مراکز تفریحی دارای شرایط بسیار خوبی است و پارک‎های بسیار بزرگ و وسیعی مانند پارک ملت، بهشت مادران، طالقانی، آب و آتش و بسیاری پارک‎ها و فضاهای سبز درون‎محله‎ای در آن وجود دارد که توانسته‎اند نیاز منطقه و ساکنان را برای ایجاد محیطی سالم و شاداب در جهت گذران اوقات فراغت تامین کنند.

همان‎طور که می‎دانید، وجود چنین مراکزی در نزدیکی محل زندگی می‎تواند یکی از فرصت‎های بسیار مناسب برای برقراری ارتباط موثر بین افراد و در نهایت یادگیری مهارت‎های فردی و گروهی انسان‎ها محسوب شود؛ بنابراین وجود مراکز تفریحی و ورزشی مناسب می‎تواند راه رسیدن به این هدف بزرگ را هموارتر کند و با ایجاد محیطی سالم، اوقات فراغت تمام اهالی خانه را پر کند.

از دیگر اماکن مهم و قابل توجه این محدوده نیز می‎توان به مجتمع تجاری کامپیوتری پایتخت، دانشگاه خواجه‎نصیر و دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد.

با تمام این اوصاف اگر شما نیز دنبال خانه‎ای خوب می‎گردید، می‎توانید در ادامه گزارش به‎روزترین آپارتمان‎های فروشی این منطقه را مشاهده کنید.

موقعیت های خرید آپارتمان در میرداماد 

میرداماد، نفت 110 متر 2 اتاق نوسازطبقه 3 مشاهده جزئیات ملک

میرداماد، خیابان وزیری 147 متر 3 اتاق4 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان اداری در تهران ؛ شروع یک کسب و کار موفق

خرید خانه در هروی ، یک انتخاب هوشمندانه!

خرید آپارتمان در آجودانیه ؛ سقفی ایده‎آل برای زندگی

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

آیا از اشتباهات رایجی که در دکوراسیون داخلی منازل وجود دارد خبر دارید؟

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

  

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل به  صورت اصولی باید از یکسری اصول و قوانین پیروی کرد. کار چیدمان منزل را  نباید دست کم بگیرید و حتی اگر می‌توانید از یک طراح داخلی برای خرید و  چیدن وسایل مورد نیاز خانه‌تان کمک بگیرید.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت پویانو تنها با مطالعه و آگاهی کامل از قوانین چیدمان داخلی است که می‌توانید به یک خانه‌ی زیبا و در عین حال بی عیب و نقص دست پیدا کنید.

اما با این اوصاف باز هم اشتباهات رایجی  وجود دارد که اغلب افراد در دکوراسیون خانه‌ی خود آنها را مرتکب می‌شوند.  ولی نگران نباشید، ما امروز قصد داریم تا 5 اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون  داخلی را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل از آنها صاحب خانه‌ای زیبا  شوید.

چیدمان خانه براساس مد

توجه بیش از اندازه به مد یکی از اشتباهات  رایج در دکوراسیون خانه است. چیدن منزل بر اساس ترندهای روز شاید در نگاه  اول کار خاصی به نظر بیاید، اما بعد از گذشت زمان، وجود این همه رنگ و لعاب  که امروز به دنیای دکوراسیون وارد شده شما را اذیت خواهد کرد.

هیچ‌وقت صرفاً به خاطر این که یک طرح یا  رنگ خاص مُد شده، خودتان را ملزم به اجرای آن نکنید. به عبارت دیگر، هرگز  ایده‌ای را که همه از آن تعریف می‌کنند، به کار نبرید، مگر این که خودتان  آن را دوست داشته باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ترندها و چیدمان‌های بر اساس مد وقتی تازه  از راه رسیده‌اند، جذاب و خوش آب و رنگ هستند، اما به محض این که کنار  روند، یا طرح و رنگ جدیدی جایگزین آنها شود، شما را دلزده خواهند کرد؛  بنابراین سعی کنید تا همیشه حد اعتدال را نگه دارید و به جای ترندها،  طرح‌هایی را دنبال کنید که همیشه زیبا هستند.

استفاده بیش از اندازه از رنگ ها

یکی از اشتباهات پر تکرار در طراحی داخلی  منازل، به کارگیری رنگ‌های بیش از حد است. برخی از افراد تصور می‌کنند خانه  یک بوم نقاشی است و هرچه رنگ بیشتری را در دیوارها، لوازم خانه، پرده‌ها  و… به کار ببرند بهتر است. در صورتی‌که این تصور اشتباهی است. خانه محل  زندگی است و جایی است که در آن استراحت می‌کنید. شاید رنگ‌های مختلف در  کنار هم برای چند دقیقه جالب باشند، اما چیزی نمی‌گذرد که چشم شما را خسته  کرده و آرامش‌تان را سلب می‌کنند.

دکوراسیون داخلی

استفاده از چند طرح

مورد دیگری که می‌تواند منجر به بروز یک  اشتباه در طراحی داخلی شود، استفاده‌ی نامناسب از چند طرح در کنار هم است.  طرح‌ها به دکوراسیون منزل ما رنگ و روح می‌دهند، اما افراط در استفاده از  آن‌ها یک اشتباه بزرگ است.

ترکیب طرح‌های ناهمخوان و پرتکرار در کنار  هم نه تنها به زیبایی خانه کمکی نمی‌کند، بلکه باعث شلوغی فضا نیز می‌شوند  و چشم را خسته می‌کنند.

کاغذ دیواری

انتخاب رنگ اشتباه

یکی دیگر از اشباهات رایج در طراحی داخلی  خانه، انتخاب نادرست رنگ است. انتخاب رنگ یکی از موارد بسیار مهم است که  باید اصول صحیح استفاده از آن در دکوراسیون داخلی خانه‌ را رعایت کنید.

انتخاب رنگ‌های بیش از حد مشابه، نه تنها باعث زیبایی دکوراسیون نمی‌شود، بلکه چشم را آزار داده و باعث خستگی آن می‌شود.

برای انتخاب درست به جای این‌که از یک رنگ  یا یکسری رنگ‌های مشابه هم در دیزاین خانه استفاده کنید. بهتر است که دو  یا سه رنگ را به کار ببرید، حتی اگر با هم متضاد باشند. گاهی اوقات همین  تضاد یا کنتراست موجود در رنگ‌ها باعث ایجاد یک فضای جذاب‌ می‌شود.

رنگ در دکوراسیون

انتخاب رنگ تیره برای فضاهای کوچک

هر کدام از رنگ‌ها خاصیت‌های متفاوتی دارند. اما باید بدانید که هرگز نباید از رنگ‌های تیره در فضاهای کوچک استفاده کنید.

مطمئناً هیچ کس نمی‌خواهد فضای منزل کوچک  خود را از چیزی که هست کوچک‌تر جلوه دهد. رنگ‌های تیره با توجه به این که  نور را جذب کرده و از بازتاب آن جلوگیری می‌کنند، فضا را تاریک و کوچک‌تر  نشان می‌دهند؛ بنابراین سعی کنید در طراحی داخلی فضاهای کوچک از رنگ‌های  روشن‌تر استفاده کنید، تا هم به شادابی روحی‌تان کمک کند و هم فضای موجود  را بزرگتر و دلبازتر نشان دهد.

 

دکوراسیون پذیرایی

همچنین بخوانید:

دکوراسیون حصیری ؛ تلفیق مدرنیته و طبیعت 

ترندهای دکوراسیون داخلی ؛ برترین های سال 2019 

8 مدل قفسه مدرن ؛ زیبایی بخش طراحی دکوراسیون داخلی 

آینه کاری دیوار ؛ تحولی در دکوراسیون داخلی 

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

برای آگاهی از جدیدترین موقعیت‌های اجاره خانه در امیرآباد با این گزارش همراه باشید.

اجاره خانه در امیرآباد

امیر آباد نام یکی از محله‌های قدیمی و اصیل تهران است که در سال‌های دور توسط میرزا تقی خان امیر کبیر در فاصله ۵ کیلومتری شمال غربی شهر تهران ساخته شد. این خیابان زیبا بعد از انقلاب به خیابان کارگر شمالی تغییر نام داد.

این محله دارای محیطی بسیار آرام و دلنشین است و سایه درختان سر به فلک کشیده‌ی آن، منظره‌ی خوبی را برای شهر به وجود آورده اند. کوچه‌های ساکت و سرشار از زندگی این محله، دارای موقعیت‌های خوبی برای خرید یا رهن و اجاره خانه در امیرآباد است.

اجاره خانه در امیرآباد

موقعیت جغرافیایی منطقه 6

این منطقه از شمال به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه چمران، از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود و از مهمترین محله‌های آن می‎توان به محله‎های نصرت، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، ساعی و آژانتین اشاره کرد.

موقعیت جغرافیایی امیرآباد

محله امیرآباد از شرق به بزرگراه کردستان و محله یوسف آباد، از غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ده ونک و از جنوب به بلوار کشاورز محدود می‎شود.

مراکز علمی منطقه

از مراکز مهم علمی این خیابان می‎توان به برخی از بخش‎های مهم دانشگاه تهران همچون دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده اقتصاد و دانشکده مدیریت اشاره کرد، که موقعیت خوبی را برای خرید یا اجاره خانه در امیرآباد برای افرادی که در دانشکده‎های نامبرده مشغول تحصیل یا تدریس هستند، فراهم کرده است. همچنین از سایر مراکز علمی و آموزشی این محله می‌توان به مراکز زیر اشاره کرد:

  • پردیس شماره 2 دانشگاه فنی
  • دانشکده فیزیک
  • دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی
  • دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران
  • بخش‌هایی از پردیس دانشگاه تربیت مدرس

مراکز درمانی

این محله از تهران که جزو محلات کانونی و مرکزی تهران محسوب می‌شود، دارای مراکز درمانی، کلینیک و بیمارستان‌های متعددی است که از مهمترین آنها می‌توان به دو بیمارستان با نام‌های بیمارستان قلب تهران، دکتر شریعتی و کلینیک تخصصی دندان پزشکی ارتش اشاره کرد.

مراکز تفریحی و موزه ها

این محله‌ی قدیمی مراکز تفریحی و پارک‌های بسیاری را نیز در دل خود جای داده است. اگر گذرتان به این خیابان افتاد در بدو ورود، پارک بزرگ و سرسبزی را خواهید دید که به نام پارک لاله خوانده می‌شود. این پارک وسیع و زیبا دارای مرکز خرید، بازارچه و موزه‌های مهمی مانند موزه هنرهای معاصر و موزه فرش است که به راستی توانسته است بخش وسیعی از گنجینه‌های هنری این شهر را در خود حفظ کند.

اجاره آپارتمان در امیرآباد

در ادامه‌ی این گزارش با هم به تماشای جدیدترین موقعیت‌های رهن و اجاره خانه در امیرآباد می‌نشینیم.

امیر آباد، بالاتر از فاطمی 65 متر 1 اتاق9 سال ساخت طبقه 3 مشاهده جزئیات ملک

امیر آباد، کردستان ،آزادگان 218 متر 4 اتاق20 سال ساخت طبقه 1 مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

رهن خانه در تهران ؛ بهترین محله های تهران کدامند؟

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

خرید آپارتمان در مشهد ؛فرصت ها را از دست ندهید!

خرید ویلا در کیش ؛تعطیلاتی زیبا در ویلای شخصی!

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

میز جلوی مبل یکی از عناصر زیبایی بخش خانه است.

0-2.jpg

دیزاین میز جلوی مبل یک ایده‌ی خلاقانه و زیبا است که امروزه افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند. میز عسلی یکی از میزهایی است که در دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارد. این میز یکی از ابزارهای کاربردی خانه است، اما می‌تواند جنبه‌ی تزیینی نیز داشته باشد.

اما آیا تاکنون به تزیین زیر میزهای شیشه‌ای خود فکر کرده‌اید؟ میزهایی که می‌توانند تکمیل کننده‌ی دیزاین خانه‌ی شما باشند و زیبایی منحصربه‌فردی را برای‌تان به وجود بیاورند.

در این گزارش قصد داریم تا برخی از این ایده‌های خلاقانه را با شما در میان بگذاریم.

لوازم دکوری

اغلب، زیر میزهای عسلی و جلو مبلی خانه‌ها خالی و بدون استفاده می‌ماند، اما خوب است بدانید که استفاده از لوازم دکوری یکی از ایده‌های جالبی است که در دیزاین میزهای شیشه‌ای خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیزاین میز جلوی مبل

تزیین با گل‌ها و گیاهان آپارتمانی

مطمئناً دیدن چنین کارهای خلاقانه‌ای شما را نیز به وجد خواهد آورد. میزی خالی و بدون استفاده با فضایی گسترده که می‌توان علاوه بر استفاده‌ی معمول، از آن به‌عنوان یک باغچه‌ی سبز کوچک نیز استفاده کرد.

این باغچه‌ی زیبا را می‌توان محلی برای قرار دادن گل‌ها و گیاهان آپارتمانی در نظر گرفت. گیاهانی که با شرایط رشد در محیط‌های بسته هم‌خوانی دارند و به راحتی می‌توانند مکان زیبایی را برای دورهم‌نشینی‌های شما فراهم کنند.

دکوراسیون داخلی

کتاب

همه‌ی کتاب‌خوان‌ها دوست دارند تا محلی مناسب به دور از رطوبت و گرد و خاک برای گذاشتن کتاب‌هایشان داشته باشند، مخصوصاً آنهایی که مایلند در زمان صرف چای یا قهوه‌ی خود به مطالعه بپردازند.

اگر شما نیز جزو افراد کتاب‌خوان هستید، توصیه‌ی ما به شما استفاده از قسمت‌های زیرین و شیشه‌ای میزهای جلو مبلی برای قرار دادن کتاب‌ها است.

در این صورت کتاب‌های مورد علاقه‌تان یا آنهایی که هنوز خواندن‌شان را تمام نکرده‌اید، جلوی چشمتان خواهند بود.

دکوراسیون خانه

صدف ها و مرجان ها

انسان‌هایی که عاشق طبیعت هستند علاقه‌ی بسیاری به استفاده از عناصر طبیعی مانند صدف‌ها و مرجان‌ها در خانه‌ی خود دارند.

صدف‌ها زیبایی و آرامش دریا را در خانه تداعی می‌کنند و با استفاده از آنها می‌توان صاحب دکوراسیونی خاص و ویژه شد.

اگر شما نیز در طی سفرهای خود صدف یا مرجان‌های زیبا جمع کرده‌اید یا با ذوق و علاقه آنها را خریده‌اید، می‌توانید درقسمت زیرین میز های شیشه‎ای از آنها استفاده کنید.

دکوراسیون

صندلی ها

آیا شما نیز جزو خانواده‌های پرجمعیت هستید؟ یا از آن دسته خانواده‌هایی که همیشه مهمان زیادی دارند و در پی صندلی‌های زیبا می‌گردند تا برای نشستن مهمانان خود از آنها استفاده کنند؟

خرید و استفاده از این مبل‌های قابل حمل و چهارپایه‌های زیبا بسیار جذاب است، مخصوصاً اگر با دکوراسیون و مبلمان راحتی خانه‌تان هماهنگی داشته باشد. اما برای اغلب افراد، نحوه‌ی جا دادن این صندلی‌ها خیلی سخت است.

برای خلاصی از این وضع تنها کافی است که با توجه به عکس، چهارپایه‌ها یا صندلی‌های قابل حملِ خود را به این شکل زیر میزهای شیشه‌ای و عسلی خود جا دهید.

دکوراسیون داخلی منزل

همچنین بخوانید:

دکوراسیون حصیری ؛ تلفیق مدرنیته و طبیعت

ترندهای دکوراسیون داخلی ؛ برترین های سال 2019

دکوراسیون خانه به شکل ال (L)

مدل های دکوراسیون زمستانی

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

زعفرانیه یکی از محله‌های اصیل و اعیان‌نشین تهران است.

اجاره آپارتمان در زعفرانیه

در گذشته‌های دور زعفرانیه نام روستایی بوده که در قسمت شمال غربی تجریش، بین سعد آباد و ولنجک قرار داشت. این منطقه شامل زمین‌های زراعی و حاصلخیزی بوده که به حسین علی خان موید الممالک تعلق داشته است. زعفرانیه‌ی امروزی نیز با تمام تغییرات عصر جدید، هم اکنون در حاشیه‌ی همین منطقه‌ی قدیمی به حیات خود ادامه می‌دهد.

در گزارش امروز مجله دلتا قصد داریم تا شما را با جدیدترین موقعیت‌های رهن و اجاره خانه در زعفرانیه آشنا کنیم. پس چنانچه علاقه دارید تا از قیمت‌های موجود در این محله آگاه شوید با این گزارش ما را همراهی کنید.

موقعیت جغرافیایی

به گزارش مجله دلتا، زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود.

این محله در ناحیه 2 از منطقه 1 تهران قرار دارد .

آب و هوا

زعفرانیه به دلیل واقع شدن در ارتفاع ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر بالاتر از سطح دریاهای آزاد و همجواری با ارتفاعات توچال نسبت به سایر مناطق پایتخت خنک‎تر بوده و دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است.

مراکز سیاسی

خیابان زعفرانیه از جمله‎ی آن دسته از خیابان‎های مهم تهران است که به‎عنوان پایتخت کشور، سفارت‎های بی‎شماری مانند سفارت کشور آفریقای جنوبی، برزیل، یمن، ویتنام، غنا و بلاروس را در خود جای داده و فضای فرهنگی بسیار مناسبی را برای محیط یاد شده ایجاد کرده است.

مراکز تجاری و تفریحی زعفرانیه

مرکز تجاری پالادیوم

مجتمع تجارى بامیک

مجتمع تجاری پیرامید

تجاری اداری میلان

مجتمع زعفرانیه پلازا

مراکز علمی و آموزشی

دبستان پسرانه شهید فرهنگیان

دبستان دخترانه آفتاب آذرین (غیردولتی)

دبستان و راهنمایی و دبیرستان دخترانه شهید مهدوی (غیردولتی)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی

موقعیت های اجاره خانه در زعفرانیه

زعفرانیه، بهزادی 140 متر 3 اتاق6 سال ساخت طبقه 1 مشاهده جزئیات ملک

زعفرانیه، آصف 185 متر 3 اتاقنوسازطبقه 2 مشاهده جزئیات ملک

زعفرانیه، بهزادی 140 متر 3 اتاق6 سال ساختطبقه 1 مشاهده جزئیات ملک

زعفرانیه 220 متر 3 اتاق3 سال ساخت طبقه 3 مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

رهن خانه در تهران ؛ بهترین محله های تهران کدامند؟

اجاره خانه در امیرآباد ؛گزینه ای خوب برای زندگی

خرید آپارتمان در مشهد ؛فرصت ها را از دست ندهید!

خرید ویلا در کیش ؛تعطیلاتی زیبا در ویلای شخصی!

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

به آینده روشن کاری کسانی که در خود تغییرات ایجاد نمی‌کنند نمیتوان امیدوار بود.

تیپ شخصیتی

همه ما دوست داریم که در شغل‌مان جزو افراد موفق باشیم. دوست داریم تا همیشه مورد تایید و تشویق مدیران و همکاران خود قرار بگیریم و یک شخصیت آرمانی از کارمند موفق را به تصویر بکشیم. اما دستیابی به چنین موقعیتی مستلزم رعایت یکسری ویژگی‌ها و کسب برخی مهارت‌ها است. اگر فردی نتواند مهارت‌های مورد نیاز در این زمینه را کسب کند، نمی‌تواند در محل کار و وظایف محوله‌ی خود موفق عمل کند.

به گزارش مجله دلتا به نقل از بهداشت نیوز بیشتر مدیران در سطح جهانی به این باور رسیده‌اند که مهیا کردن محیط کاری پویا و تمرکز روی میزان خلاقیت کارمندان بسیار بیشتر از تعیین محدودیت‌ها و اعمال قوانینِ دست و پاگیر به پیشرفت روزافزون کسب‌وکار آنها کمک می‌کند. به همین دلیل بسیاری از مشاغل در پی ساخت فرهنگ مثبت و شخصیت حرفه‌ای مناسب برای محل کار خود هستند.

اما با این وجود کسانی هستند که هرگز تغییری در خود ایجاد نمی‌کنند و نمی‌توان به آینده روشن آنها در کار امیدوار بود. در زیر ۷ تیپ شخصیتی را معرفی کرده‌ایم که چنین ویژگی‌هایی دارند.

۱– افرادی که در محل کار غیبت دیگران را می‌کنند

غیبت کردن یکی از رفتارهای ناپسند است که تقریباً تمام انسان‌ها از عواقب بد آن مطلع هستند. با غیبت کردن همواره ذهن‌تان درگیر اعمال و رفتار همکاران‌تان می‌شود ، در نتیجه هیچ زمان مثبتی برای اندیشیدن و انجام درست وظایف محوله نخواهید داشت.

فارغ از این، چنین افرادی اعتبار اخلاقی خود را نزد بقیه از دست می‌دهند. همچنین دیگران به این باور می‌رسند که چنین فردی شایسته اعتماد نیست و از این رو از همه پروژه‌های مهم و موقعیت‌های ارزشمندی که می‌تواند پیشرفت شغلی در بر داشته باشد کنار گذاشته می‌شوند. پس تا می‌توانید از این خصلت ناپسند دوری کنید.

۲– افراد «بله‌قربان‌گو»

فرمانبرداری از نظرات مدیران مافوق در جهت پیشبرد صحیح کار، امری بدیهی و درست است. اما برخی از افراد هستند که عادت دارند هر چه را مدیر یا دیگران می‌گویند قبول کنند و سریعاً تسلیم نظرات دیگران شوند. چنین شخصیت‌هایی به هیچ عنوان توانایی «نه» گفتن و مخالفت کردن با ایده‌های نادرست و نپذیرفتن کارهای جدید را ندارند. این افراد شاید به خیال خود مهربان و مطیع به نظر برسند، اما خصلت ذاتی آنها باعث عقب ماندن از قافله‌ی پیشرفت می‌شود.

۳- افراد محافظه‌کار

برعکس بله‌قربان‌گوها، محافظه‌کارها هستند؛ این اشخاص عادت دارند تا جای ممکن با نظرات بقیه مخالفت کنند. دلیلش هم این است که در جایی که هستند احساس راحتی می‌کنند و ترجیح می‌دهند موقعیت خود را مثل همیشه حفظ کنند، حتی اگر این کار مانع از پیشرفت آنها شود.

این تیپ شخصیتی اگر مدیر باشد سعی می‌کند بیشتر وقت خود را به نوشتن دستورکار سپری کند و به تیم خود دستور دهد که چه کاری انجام دهند و چه کاری نکنند. چنین مدیرانی به تیم خود اجازه ایده‌پردازی نمی‌دهند.

تیپ های شخصیتی

۴- فردی که خود را «قربانی» می‌داند

این تیپ شخصیتی افرادی هستند که همواره نقش قربانی را بازی می‌کنند. این افراد تصور می‌کنند مشکلاتی که در محیط کار بروز می‌کند، تقصیر آنها نیست. این افراد به سختی مسئولیت اشتباه‌های خود را به عهده می‌گیرند. آنها یا با بقیه همکاران رفتار زشت و غیرحرفه‌ای دارند یا مسئولیتی را که به آنها سپرده شده ناقص انجام می‌دهند، اما به هیچ عنوان زیر بار اشتباه خود نمی‌روند و قبول نمی‌کنند که اشکال از آنها است.

۵- افرادی که تصور می‌کنند «عقل کل» هستند

تمام انسان‌ها داری عقل و اندیشه هستند، اما اینکه چطور و چگونه از اندیشه‌های خود بهره‌مند شوند تفاوت بین انسان‌ها را به وجود می‌آورد.

فردی که خود را «عقل کل» می‌داند حرف هیچ‌کسی را قبول ندارد و خیال می‌کند دیگران به گرد پای او هم نمی‌رسند. بدتر اینکه چنین فردی اگر اشتباه کند، تقصیر را متوجه خود نمی‌داند و آن را از چشم بقیه می‌بیند و بر این باور است که بقیه کار را درست انجام نداده‌اند که چنین نتیجه‌ای به دست آمده است. اما اگر کارها خوب پیش برود، تصور می‌کند که فقط خودش باعث این موفقیت شده است.

۶- تیپ شخصیتی عصبانی و تندخو

کنترل اعصاب و مهارت در حفظ آرامش یکی از مهارت‌های مهم در طول زندگی است که تمام افراد برای موفقیت خود باید آن را یاد بگیرند. اگر شما فرد پرخاشگری باشید و نتوانید در مقابل اتفاقات ریز و درشت آرامش خودتان را حفظ کنید هرگز در کار خود آدم موفقی نخواهید بود.

تیپ تندخو فردی است که در محل کار ممکن است هر آن با دیگران مشاجره و دعوا داشته باشد. اگر موضوعی باب میل او پیش نرود احتمال اینکه شرایط دشواری برای دیگر همکاران به وجود بیاورد زیاد است. این اشخاص اغلب با فریاد زدن، عصبانیت یا حتی با گریه احساسات شدید خود را به نمایش می‌گذارند.

پرخاشگری

۷- افرادی که با سیاست و زرنگی می‌خواهند کارهای خود را پیش ببرند

پیشرفت در کار برای همه‌ی آدم‌ها مهم است، اما راه دستیابی به این پیشرفت مرز تفاوت شما با انسان‌های دیگر را تعیین می‌کند. افراد سیاست‌مدار و زرنگ سعی می‌کنند با توسل به روش‌های دیگر به این هدف خود دست پیدا کنند. این افراد، دیگران را قربانی می‌کنند تا برای خود پله‌های ترقی بسازند و در این راه هم از هیچ قصاوتی فروگذار نمی‌کنند.

همچنین بخوانید:

اعتماد به نفس تان را بالا ببرید؛ با 8 رفتار ساده اما مهم

موفقیت در کار و زندگی اجتماعی، با حذف 7 رفتار اشتباه

سبک زندگی خطرناک ؛ هفت کار ناشایست که در گذشته عادی بود

مرودشت و پیرمرد حیات بخش بیابان (+ویدئو)

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

نیاوران یکی از محله‌های مدرن شمال تهران است.

اجاره آپارتمان در نیاوران

اگر گذرتان به محله‌های شمالی پایتخت بیفتد شاهد کوچه‌هایی آرام و زیبا خواهید بود که در عین حفظ اصالت، خانه‌ها و آپارتمان‌های لوکس و زیبا در آن خودنمایی می‌کنند. کوچه‌هایی با سراشیبی و سر بالایی‌های نسبتاً تند که با بالا رفتن از آنها قامت برافراشته‌ی کوه‌های سربه فلک کشیده را مشاهده خواهید کرد.

یکی از این محله‌های زیبا و منحصربه‌فرد که قدمت بسیار زیادی هم دارد، محله نیاوران است.

موقعیت جغرافیایی منطقه 1:

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت منطقه 1 شهرداری تهران، این منطقه در بلندای تهران و با وسعتی حدود 49.6 کیلومترمربع بر اساس داده‎های آماری بیش از 487 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این در حالی است که انبوه ساختمان‎های آماده در آینده‎ای نزدیک جمعیت این منطقه را به مرز 500 هزار نفر خواهد رساند.

منطقه نیاوران از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود.

اجاره آپارتمان در نیاوران

شما می توانید با خرید آپارتمان در منطقه 1 یا اجاره آپارتمان در نیاوران علاوه بر بهره‎مندی از آب و هوای مطلوبِ این منطقه، از امکانات شهری و ویژگی‎های ممتاز این محدوده نیز استفاده کنید.

مهمترین محله های منطقه 1:

از مهم‎ترین خیابان‎های این منطقه از تهران، می‎توان به نام‎هایی مانند ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، تجریش، دزاشیب و فرشته اشاره کرد، که نقطه وصلی به تفرج‎گاه‎های شمال تهران هستند.

موقعیت تاریخی:

نیاوران در گذشته منطقه‎ای پر از نیزار بوده که اهالی برای جمع آوری نِی به این محدوده مراجعه می‎کردند، به همین دلیل در برخی از منابع تاریخی نام این محدوده را «نی آوران» خوانده‎اند که بعدها در گذر زمان به نیاوران تغییر یافته است.

مراکز تفریحی:

  • کاخ، موزه و گالری نیاوران
  • پارک نیاوران
  • تکیه نیاوران
  • ساختمان اصلی پژوهشگاه دانش های بنیادی
  • ورزشگاه شهدای نیاوران

موقعیت‌های اجاره آپارتمان در نیاوران

نیاوران 180 متر 3 اتاق10 سال ساخت طبقه 4  مشاهده جزئیات ملک

نیاوران140 متر 2 اتاق 5 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان اداری در تهران ؛ شروع یک کسب و کار موفق

خرید خانه در هروی ، یک انتخاب هوشمندانه!

خرید آپارتمان در آجودانیه ؛ سقفی ایده‎آل برای زندگی

اجاره خانه در زعفرانیه ؛ محله ای آرام برای زندگی

  • فائزه پیروی