برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

۴۸ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خیابان شادمان یکی از محله‎های پرتراکم منطقه 2 تهران است.

خرید آپارتمان با 400 میلیون

شاید داشتن خانه و خرید آپارتمان با 400 میلیون تومان آن هم در منطقه 2 تهران آرزوی بسیاری از مردم باشد. خانه‌ای که در عین زیبایی بتواند تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده کند و فضای امن و آرامی را برای ادامه زندگی برایشان ایجاد کند. این خواست قلبی چیز دور از ذهنی نیست و با اندکی مطالعه و کسب آگاهی درباره اوضاع ملک در این منطقه می‌توان برای خرید آپارتمان اقدام کرد.

با توجه به نوسانات موجود در بازار مسکن و قیمت ملک، آپارتمان‌های پیشنهادی امروزمان بیشتر برای زوج‌های جوان یا خانواده‌های کم جمعیت مناسب هستند، اما با کمی جست‎وجو در سایت ملکی دلتا می‌توانید خانه‌هایی با متراژهای بالاتر نیز پیدا کنید.

موقعیت جغرافیایی منطقه 2 تهران

به گزارش مجله دلتا، منطقه 2 از لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به دامنه رشته کوه البرز، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به خیابان اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح منتهی می‌شود.

منطقه 2 نیز همانند منطقه یک تهران در ابتدای شکل‎گیری خود، بافتی ییلاقی داشته و به همین خاطر هنوز هم دارای آب‎و‎هوایی خوب و دلپذیر است؛ اما همچون سایر مناطق این شهر طی گذشت سال‌ها تغییرات بسیار زیادی به خود دیده و بافت آن به صورت وسیعی تغییر یافته است.

ویژگی‌ های محلی

ایده‌های بسیار زیادی در ساخت‎وساز آپارتمان‌های منطقه 2 تهران داده شده و با عملیاتی کردن این ایده‌ها هم‎اکنون شاهد خانه‌های بسیار زیبایی هستیم. این منطقه به علت نزدیکی به چند بزرگراه، از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است و تمام ساکنان این منطقه به راحتی به وسایل نقلیه عمومی همچون خطوط BRT، خطوط اتوبوس رانی محلی و… دسترسی دارند.

منطقه 2 تهران با داشتن مراکز تجاری، مراکز خرید، مناطق سرسبز و پارک‌های متنوع و همین طور مراکز علمی، فرهنگی و اداری متعدد، از نقاط پررونق و پرطرفدار پایتخت بوده و از محلات بسیار خوب و با فرهنگی برخوردار است که از مهم‎ترین آن‌ها می‌توان به محلاتی چون ستارخان، صادقیه، مرزداران، شهرآرا و… اشاره کرد.

برای جست‎وجوی املاک بیشتر و مشاهده موارد پیشنهادی برای خرید آپارتمان با 400 میلیون تومان در منطقه 2 تهران ایــــــنجـــــا را کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان با 700 میلیون تومان در تهرانپارس

خرید خانه در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان پول نقد!

خرید آپارتمان در شهر زیبا ؛ تجربه سکونت در محیطی آرام

خرید آپارتمان در پونک ؛ پرمعامله ترین محله در غرب تهران!

خرید آپارتمان در ظفر ؛ محله پرطرفدار تهران

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

با به کارگیری این ترفند‌ها از داغ شدن تلفن همراه خود جلوگیری کنید.

گوشی تلفن همراه

یکی از مشکلات تمام گوشی‌های هوشمند داغ شدن آن‌ها است. این مشکل در روزهای گرم تابستان، به دلیل بالا رفتن دمای هوا بیشتر نیز می‌شود.

ساختار گوشی‌های هوشمند و نوع عملکرد آن‌ها به گونه‌ای است که باعث تولید حرارت در آن‌ها می‌شود و میزان این حرارت به میزان الکتریسیته‌ای بستگی دارد که درون این گوشی‌ها جابه‌جا می‌شود. وقتی این مسئله با گرمای خورشید و روزهای داغ تابستان هم‎زمان می‌شود، تلفن همراه شروع به داغ شدن می‌کند. بر همین اساس در گزارش امروز به 11 روش ساده برای مقابله با داغ شدن گوشی تلفن همراه می‌پردازیم.

1- باتری گوشی را فقط تا ۸۰ درصد شارژ کنید

اگر مجبور هستید گوشی خود را در طول شب شارژ کنید، حتماً آن را روی یک سطح صاف و خنک بگذارید، نه روی بالش یا ملافه. اما به هیچ وجه نباید تلفن‌تان را کامل شارژ کنید. وقتی گوشی خود را کامل شارژ می‌کنید، طول عمر باتری آن کوتاه می‌شود. تلفن‌های همراه وقتی کامل شارژ می‌شوند، بیشتر مستعد داغ شدن هستند؛ بنابراین وقتی باتری گوشی به ۳۰ درصد رسید، آن را شارژ و زمانی که به ۸۰ درصد رسید آن را از برق جدا کنید.

گوشی تلفن همراه

2- گوشی را مستقیماً در معرض نور خورشید قرار ندهید

بسیاری از ما مرتکب این اشتباه شده و گوشی‌مان را در معرض تابش نور خورشید قرار می‌دهیم. اما باید بدانید که هرگز نباید گوشی خود را برای مدت طولانی زیر نور آفتاب رها کنید.

3- اپلیکشن هایی را که استفاده نمی کنید، ببندید

وقتی هم‎زمان چندین اپلیکیشن را باز می‌کنید، در واقع گوشی خود را وادار به اضافه کاری کرده‌اید. این مسئله شامل باز کردن تب‌های متعدد در مرورگر وب هم می‌شود؛ بنابراین عادت کنید که گاهی اپلیکیشن‌های بلا استفاده را ببندید.

4- نور گوشی را کم کنید

نور گوشی را کم کنید، به ویژه زمانی که در فضای بیرون از آن استفاده می‌کنید. اگر با کم کردن نور گوشی به سختی می‌توانید صفحه‌ی آن را ببینید، از محافظ‌های ضد تابش برای گوشی خود استفاده کنید.

گوشی

5- اپلیکیشن ها را آپدیت کنید

سیستم عامل و اپلیکیشن‌های گوشی را همیشه آپدیت کنید، چون ممکن است در نسخه‌های قدیمی مشکلاتی وجود داشته باشد و بعد از به‎روزرسانی و رفع مشکل، عملکرد گوشی بهبود یابد.

6- خوره‎ی اپلیکیشن نباشید

اپلیکیشن‌هایی که هیچ‌وقت از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را حذف کنید. این مسئله شامل غیر فعال کردن نوتفیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌هایی که در پس زمینه‌ی گوشی فعال هستند و سرویس‌های مکان‎یاب برخی اپلیکیشن‌ها هم می‌شود.

7- از حالت هواپیما استفاده کنید

وقتی جایی می‌روید که می‌دانید ساعت‌ها از گوشی خود استفاده نخواهید کرد، گوشی را خاموش یا در حالت هواپیما قرار دهید. وقتی از گوشی خود استفاده نمی‌کنید، لزومی ندارد شارژ گوشی‌تان هدر برود.

موبایل

8- از بلوتوث گوشی طولانی مدت استفاده نکنید

سعی کنید برای مدت طولانی از بلوتوث گوشی استفاده نکنید و وقتی کارتان با آن تمام شد، مطمئن شوید که بلوتوث را خاموش کرده‌اید. همچنین اگر در اتومبیل‌تان قصد ندارید با تلفن صحبت کنید یا به موسیقی و پادکست گوش دهید، حتماً بلوتوث‌تان را خاموش کنید.

9- دست از بازی کردن بکشید

اگر در حین بازی، گوشی‌تان داغ شد، دست از بازی کردن بکشید و حتماً مطمئن شوید که بعد از اتمام بازی، اپلیکیشن آن در پس‎زمینه‌ی گوشی فعال نمانده باشد.

10- کاور گوشی را دربیاورید

اگر گوشی‌تان داغ شده، کاور آن را در بیاورید تا دمای گوشی پایین بیاید.

گوشی موبایل

11- کابل شارژ را چک کنید

اگر در زمان شارژ کردن، گوشی‌تان داغ می‌شود، ممکن است مشکلی در رابطه با کابل شارژ وجود داشته باشد؛ بنابراین کابل را جدا و دوباره متصل کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده یا نه.

همچنین بخوانید:

گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ ؛ ده سال جلوتر از امروز

موبایل های زیر 2 میلیون؛ 5 گزینه هیجان انگیز

ربات انسان نما ؛ مامور جدید اداره پست

زیردریایی اوبر ؛ حرکت به سوی ناشناخته ها (+ویدئو)

فناوری های نوین ساختمان ، آسانسورهای عجیب! (+ویدئو)

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

با نصب کمد دیواری می‌توان از بروز آلودگی بصری در خانه جلوگیری کرد.

کمد دیواری

با توجه به کوچک بودن فضای آپارتمان‌های کنونی، ساخت کمد دیواری یک ضرورت محسوب می‌شود. این وسیله‌ی کاربردی علاوه بر ایجاد نظم بصری باعث مرتب و زیباتر دیده شدن فضا نیز می‌شود.

با استفاده از کمد‌های دیواری می‌توانید وسیله‌هایی که قصد ندارید برای مدت زیادی استفاده کنید را در آنجا قرار دهید، بدون اینکه نگران گم شدن یا آسیب دیدن آن‌ها باشید.

توجه داشته باشید که از کمد دیواری‌ها نباید به‌عنوان انباری استفاده کرد؛ بلکه به‌عنوان یک وسیله پرکاربرد در دکوراسیون خانه باید به آن نگاه کرد. اگر از این فضا به خوبی استفاده کنید و در انتخاب آن بیشتر دقت داشته باشید، حتماً فضای زیبا و کاربردی برای‌تان به وجود خواهد آمد. در این گزارش به بررسی انواع کمد دیواری و مزایای آنها خواهیم پرداخت.

اندازه کمد دیواری

یکی از مشکلات بزرگی که امروزه بیشتر مردم به آن دچار هستند، مشکل کمبود فضا در خانه است. کسانی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند، نمی‌توانند از کمد دیواری‌های وسیع با ابعاد گسترده یا چند کمد دیواری به طور هم‎زمان استفاده کنند؛ بنابراین باید از یک نوع کمد دیواری که فضای زیاد و طبقه‌های متعدد دارد استفاده کنند تا هم زیبایی خانه‌ی خود را افزایش دهند و هم بتوانند از کاربردهای مختلف این کمدها استفاده کنند.

مدل و رنگ

کمد دیواری بخش بزرگی از دیوار اتاق را به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین مدل آن در کنار نقش خود دیوار، تعیین کننده‌ی میزان زیبایی و کارایی دکوراسیون اتاق است.

همچنین با توجه به اینکه کمدهای دیواری فضای زیادی را در خانه به خود اختصاص می‌دهند، بهتر است هنگام انتخاب طرح و رنگ آن‌ها دقت لازم را به خرج دهید و علاوه بر کارایی کمد به زیبایی ظاهری آن نیز توجه داشته باشید. در این خصوص نیز می‌توانید برای بزرگ‌تر دیده شدن فضای اتاق خواب یا سایر بخش‌هایی که در آن‌ها کمد نصب می‌کنید از رنگ‌های روشن مانند رنگ سفید، بژ، نقره‌ای و… استفاده کنید.

کمد دیواری مدرن

انواع کمد دیواری

کمد آکاردئونی

 عملکرد این نوع کمدها به این صورت است که دو در به صورت تاشو یا همان آکاردئونی در یک سمت یونیت قرار می‌گیرند و به طرفین خود باز می‌شوند؛ بنابراین امکان استفاده از تمامی فضای داخل کمد به راحتی امکان پذیر است و درها مانع از حرکت وسایل و لباس‌های داخل کمد نمی‌شوند. این نوع از کمدها برای منازل یا اتاق خواب‌هایی که متراژ کمی دارند، مناسب‌تر است.

کمد دیواری آکاردئونی

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی یکی دیگر از انواع کمدهای مدرن و مناسب برای فضاهای کوچک‌ است. اما کاربری این کمد تنها به فضاهای کوچک ختم نمی‌شود، بلکه برخی از سازندگان بنا نیز برای صرفه جویی در فضای ساخته شده، از این نوع کمدها استفاده می‌کنند.

کمد دیواری ریلی

هزینه ها

در ساخت کمدهای دیواری از متریال‌های مختلف نظیر ام دی اف، هایگلاس و چوب استفاده شده و هزینه ساخت آن را با توجه به ابعاد، اندازه و طرح داخل کمد محاسبه می‌کنند. همچنین قیمت نصب این کمدها نیز بسته به فضای موجود و کارشناسی که کار را انجام می‌دهد، متغیر است.

توجه داشته باشید که برای صرفه‎جویی در هزینه‌های خود می‌توانید قبل از ثبت سفارش یا خرید با چند نفر از اهالی متخصص در این حوزه مشورت کنید.

همچنین بخوانید:

6 عامل مؤثر در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

پرده اتاق خواب ؛ کدام پرده برای اتاق خواب مناسب است؟

دیزاین میز جلوی مبل ؛ایده‌هایی ساده برای دکوراسیون منزل

کدام رنگ ها برای اتاق خواب مناسب هستند؟

تغییر رنگ اتاق خواب با راه حل های آسان

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

تجربه خرید موفق در سایه اطلاعات درست و تحقیق اصولی میسر می‌شود.

خرید آپارتمان

اگر می‌خواهید با ساده‌ترین روش صاحب خانه شوید و قصد خرید آپارتمان دارید در وهله اول باید در مورد تمام جوانب این کار تحقیق کنید. یکی از نکات مهم در انجام چنین تحقیقاتی توجه به جامع بودن آن است. یعنی باید موارد موجود در یک منطقه یا یک محله اعم از وجود یا عدم وجود مدارس خوب، فضای سبز مناسب، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی، مراکز تجاری، رفاهی و خرید و… را مورد بررسی قرار دهید. فقط با یک انتخاب درست و یک تحقیق کامل است که در زمانی کوتاه می‌توانید به ملک دلخواه دست پیدا کرده و در خرید آپارتمان موفق باشید.

در این گزارش از مجله دلتا قصد داریم تا شما را با منطقه 17 و18 تهران که می‌توان با 500 میلیون تومان در آن‌ها برای خرید خانه اقدام کرد، آشنا کنیم و اطلاعات مختصری را در اختیار افرادی بگذاریم که قصد خرید آپارتمان در این نواحی را دارند.در شرایط کنونی بازار مسکن هنوز هم در خیابان‌های تولید دارو و فلاح می‌توان با این مبلغ خانه خرید.

منطقه 17 یکی از این مناطق است نیز که مانند سایر مناطق دیگر تهران از تراکم جمعیتی بسیار بالایی برخوردار است. این منطقه به لحاظ جغرافیایی از شمال به خیابان قزوین،از شرق به بزرگراه نواب، از جنوب به بزرگراه شهید چراغی و از غرب به بزرگراه آیت الله سعیدی منتهی می‌شود. این محدوده با جمعیتی بالغ بر278،354 نفر در مجاورت و همسایگی مناطقی چون 10، 11، 16، 18، 19 و9 واقع شده است.

خرید خانه در تهران با 500 میلیون

در این منطقه مراکز تجاری و صنعتی بی‌شماری مانند بازار مبل یافت آباد به چشم می‌خورد و با دارا بودن مراکز متعدد تجاری لوازم خودروهای سبک و سنگین تقریبا ً یکی از قطب‌های مهم تجاری و صنعتی پایتخت محسوب می‌شود. از این رو خرید آپارتمان در این منطقه برای افرادی که از صاحبان چنین مشاغلی هستند می‌تواند کار بسیار مفیدی باشد.

منطقه 18 نیزهمچون منطقه 17 در جنوب غربی شهر تهران واقع شده است که از محلات مهم آن می‌توان به محله‌هایی مثل کوی 17 شهریور، سعید آباد، شمس آباد، شهرک قائم، بازار آهن و کوی فردوس اشاره کرد. در این منطقه نیز به علت داشتن تراکم بالای انسانی و وجود خانه‌های کم متراژ بسیار، خرید خانه کار راحتی به نظر می‌آید.

در بسیاری از خیابان‌های مناطق نامبرده شده ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی زیادی قرار دارند که بر حسب نیاز افراد با خرید خانه در این نواحی می‌توان از شیوه دسترسی راحت‌تر به این مراکز بهره‌مند شد.

برای جستجوی املاک و مشاهده خانه‌های 500 میلیون تومانی مناطق 17 و 18 تهران در ایـــــــنجـــــا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران

خرید آپارتمان با 700 میلیون تومان در تهرانپارس

خرید خانه در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان پول نقد!

خرید آپارتمان زیر 800 میلیون در منطقه 3 امکان پذیر است؟

برای خرید آپارتمان در پاسداران چقدر باید هزینه کرد؟

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

استفاده از فرش در بخش‌های مختلف خانه قوانینی دارد که به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

فرش یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که در تمام خانه‌ها استفاده می‌شود. ایرانی‌ها علاقه‌ی بسیار زیادی به استفاده از فرش‌های دست‎بافت در خانه‌های خود دارند، زیرا این هنر خاص علاوه بر نقش اصلی خود که همان پوشانندگی است، منجر به زیبایی دکوراسیون داخلی و ایجاد گرما در فصل‌های سرد می‌شود.

بر همین اساس در گزارش امروزمان می‌خواهیم به بررسی بعضی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید فرش و دکوراسیون خانه از طریق این وسیله پرکاربرد بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید فرش ایرانی ، تعویض فرش‌های فرسوده یا تغییر دکوراسیون خانه‌تان را دارید، تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.

1. اندازه فرش

باید بدانید بر خلاف تصور خیلی از افراد، استفاده از فرش‌های خیلی کوچک برای فضاهایی با مساحت کم، نه تنها به بزرگ جلوه دادن آن کمک نخواهد کرد، بلکه باعث خواهد شد فضای مد نظرتان کوچک‌تر نیز نشان داده شود.

انتخاب اندازه‌ی متناسب فرش در دکوراسیون داخلی هر فضا بسیار اهمیت دارد، چراکه فرش به تنهایی می‌تواند باعث زیباتر شدن فضا یا ایجاد جلوه‌ای نامتناسب شود. برای مثال، سعی کنید سایز فرش اتاق پذیرایی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که حداقل پایه‌های جلویی مبل‌ها روی آن بیاید یا در اتاق خواب فرشی بیندازید که به محض پایین آمدن از تخت، پای‌تان روی آن قرار گیرد.

فرش ایرانی

2. خالی گذاشتن برخی از فضاهای خانه

بهتر است برخی از فضاهای خانه‌‌ی خود مانند لبه دیوارها را خالی نگه دارید، چراکه وجود فضای خالی مناسب، سبب بزرگ‌تر و زیباتر شدن خانه‌تان خواهد شد.

3.انتخاب فرش متناسب با نوع کاربری اتاق

نوع کاربرد اتاقی که در نظر دارید نیز در انتخاب فرش آن موثر خواهد بود. برای مثال، برای اتاق ناهارخوری بهتر است از فرش‌هایی با طیف رنگی بیسکویتی و برای اتاق نشیمن از فرش‌هایی با تم رنگی خنثی استفاده کنید. در صورتی‌که کودک‌تان هنوز نوپا است نیز بهتر است برای اتاق او، از فرش‌هایی با تم‌های تیره‎رنگ و طرح‌های شلوغ استفاده کنید.

4.ایجاد تضاد

گاهی هم طرح و یک‌رنگ بودن همه وسایل در یک محیط باعث بی‎روح شدن فضا می‌شود؛ بنابراین بهتر است جهت ایجاد حس شادی و جذابیت بیشتر، فرشی انتخاب کنید که طرح و رنگ آن با سایر وسایل کمی در تضاد باشد.

5. استفاده از چند فرش

برخی افراد تمایل دارند از چند لایه فرش مدرن روی هم استفاده کنند، در این حالت پیشنهاد می‌دهیم یک فرش کنفی بزرگ با رنگی خنثی را در زیر و از فرشی طرح‌دار روی آن استفاده کنید.

6. استفاده از رنگ های مکمل فرش

استفاده از رنگ‌های مکمل، روشی بسیار مناسب برای زیبا‌تر کردن فضا است. برای این منظور می‌توانید بعد از انتخاب فرش مورد نظرتان، سایر وسایل مانند کوسن‌های مبلمان یا پرده را با رنگ‌های مکمل آن تهیه کنید.

7. انتخاب فرش راهروها

اگر قصد دارید فضای راهروی خود را فرش کنید، بهتر است از فرش‌هایی با طرح‌های شلوغ و ممتد بهره بگیرید؛ زیرا دکوراسیون داخلی راهروها کمتر به چشم می‌آید و اغلب به‎عنوان مراکزی بی‎هدف یا بدون استفاده رها می‌شوند.

فرش


همچنین بخوانید:

ترندهای دکوراسیون داخلی ؛ برترین های سال 2019

4 ایده برای تزیین دیوار پشت تلویزیون

4 دانستنی مهم درباره رومیزی ناهارخوری

دکوراسیون داخلی خلاقانه ، پارتیشن های جذاب در خانه

ساخت کتابخانه مدرن در خانه

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

در گزارش امروز شما را با خانه های موجود در منطقه 4 تهران آشنا خواهیم کرد.

خرید خانه در تهران

فروش خانه و خرید آپارتمان یکی از مهمترین کارهایی است که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود انجام دهد، از این رو امروز قصد داریم تا شما را به سوی یک خرید موفق با مبلغی کمتر از 500 میلیون از وب سایت ملکی دلتا راهنمایی کنیم.

گاهی برای خرید خانه در تهران باید زمان بسیاری را صرف کرد. زیرا این نوع خرید از آن دسته خریدهایی است که قبل از انتخاب بایستی از تمامی جوانب مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد. از جنبه‌هایی همچون موقعیت جغرافیایی، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی همچون BRT و خطوط مترو، میزان دسترسی به فضای سبز، مراکز آموزشی، تفریحی و …

بررسی نکردن چنین مواردی قبل از خرید ملک، بعدها می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای‌تان ایجاد کند. اما توجه به این موارد می‌تواند شما را در خرید بهترین خانه با توجه به علایق و نیازهای‌تان راهنمایی کرده و در سایه این انتخاب خوب زندگی آرامی را برای‌تان به ارمغان بیاورد.

خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران چه مزیت هایی دارد؟

به گزارش مجله دلتا، منطقه 4 تهران که در قسمت شمال شرقی این شهر واقع شده جزو مناطقی است که از نظر امکانات عمومی نمره قابل قبولی می‌گیرد.

از جمله مهمترین این امکانات می‌توان به مواردی همچون مراکز تفریحی و فضاهای سبز آن اشاره کرد. این منطقه با بیش از 25 بوستان از شرایط خوبی به لحاظ پوشش گیاهی و درختان برخوردار است. بوستان‌های پامچال، شادی و پیامبر اعظم (ص) از این جمله‌اند.

داشتن فضای سبز و بوستان‌های متنوع در این منطقه می‌تواند یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید خانه باشد. زیرا با وجود چنین فضایی مشکلات حاصل شده از بابت زندگی آپارتمانی و عدم دسترسی کودکان و افراد سالخورده به هوای آزاد مرتفع می‌شود و شما را از داشتن هوای سالم بهره‌مند می‌کند.

همچنین وجود چنین بوستان‌هایی در گذران اوقات فراغت و تفریح کودکان، افراد سالمند و خانواده هایشان بسیار مفید است، پس با توجه به این ویژگی، خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

مراکز خرید محله های منطقه 4

بخش‌هایی از محله‌ی تهرانپارس و محله رسالت که جزو محله‌های وسیع منطقه 4 تهران هستند در منطقه 4 قرار دارند و دارای مراکز خرید بی‌شماری هستند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مجتمع تجاری سپید
  • مجتمع تجاری و اداری پارسیان
  • مجتمع چند منظوره یاس شرق
  • مجتمع تجاری شاپرک
  • مجتمع تجاری نارسیس
  • مجتمع تجاری دنیای نور در رسالت
  • مرکز خرید سون سنتر در منطقه هفت حوض
  • مجتمع تجاری تیراژه 2 جنب متروی شهید مدنی
  • مجتمع تجاری شاپرک در بزرگراه رسالت

برای جستجوی املاک و مشاهده‌ی آپارتمان‌های موجود برای خرید خانه در تهران ایـــنجـــا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران

خرید آپارتمان با 700 میلیون تومان در تهرانپارس

خرید آپارتمان زیر 800 میلیون در منطقه 3 امکان پذیر است؟

خرید آپارتمان در ستارخان ؛ تصمیمی که خوش سلیقه‎ها می‎گیرند

برای خرید آپارتمان در پاسداران چقدر باید هزینه کرد؟

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

با انتخاب صحیح سرویس خواب، صاحب اتاق خوابی زیبا و کاربردی خواهید شد.

سرویس خواب

استفاده از سرویس خواب مدرن و مناسب در داشتن خوابی راحت و اتاق خوابی زیبا بسیار موثر است. اتاق خواب یکی از خصوصی‌ترین بخش‌های خانه است؛ بنابراین باید در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی این بخش و خرید سرویس خواب استاندارد، سلیقه بیشتری به خرج داد. این دقت نظر سبب می‌شود تا بتوانید فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب منزل خود ایجاد کنید.

امروزه شاهد طراحی‌های گوناگونی در حوزه سرویس خواب و دکوراسیون اتاق خواب هستیم که در گزارش امروز به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

سرویس خواب مدرن

سرویس‌های خواب انوع و کاربری‌های گوناگونی دارند که بسته به نوع دکوراسیون اتاق خواب، اندازه و متراژ اتاق، نیاز افراد و سایر عوامل، انتخاب می‌شوند. در طراحی‌های مدرن سرویس خواب، اِلمان‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود و بر اساس نیاز افراد به صورت تک‎نفره یا دو نفره ساخته می‌شوند.

سرویس خواب‌های دو نفره شامل تخت، آینه، میز و صندلی آرایش، پاتختی، کمد لباس و صندلی جلو تختی هستند که شما می‌توانید بسته به نوع دکوراسیون اتاق خود، خریداری کرده و آن‌ها را کنار هم بچینید.

سرویس خواب مدرن جلوه‌ی زیباتری به اتاق می‌دهد و باعث می‌شود متفاوت‌تر از همیشه به چیدمان اتاق خود فکر کنید.

سرویس خواب

سرویس خواب چوبی

معمولاً سرویس‌های خواب از جنس ام دی اف، چوب یا فلز ساخته می‌شوند که در میان این متریال‌ها استفاده از چوب، زیبایی بیشتری دارد.

چوب، یکی از غنی‌ترین مصالح موجود در طبیعت است که استفاده از آن در بخش‌های مختلف خانه علاوه بر ایجاد زیبایی، گرمای ویژه‌ای به فضای آپاتمان‌ها و اتاق خواب می‌دهد.

سرویس خواب چوبی در انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن در بازار موجود است و تنوع طرحی بالای این محصولات، دست مصرف‎کننده را در انتخاب و خرید باز گذاشته است.

تنها موردی که باید در خصوص انتخاب و خرید سرویس خواب چوبی رعایت شود، توجه به ابعاد این محصولات است. این نوع تخت‌های کنده‌کاری شده اغلب در اندازه‌های بزرگ ساخته می‌شوند.

اتاق خواب

تخت تاشو

شیوه‌ی زندگی مدرن و کم‎متراژ شدن آپارتمان‌ها باعث شده تا بسیاری از مردم برای خرید تخت خواب تاشو اقدام کنند.

اما باید در خرید این نوع تخت‌ها به مواردی مانند استحکام کلاف و جک‌های استفاده شده در آن دقت داشته باشید، زیرا با تغییر حالت مداوم این نوع از سرویس خواب، رفته‎رفته از عمر محصول کاسته شده و کیفیت آن کاهش می‌یابد.

سرویس خواب تاشو

مزایای سرویس خواب تاشو

  1. ایجاد فضای آزاد بیشتر در محیط اتاق خواب
  2. ایجاد جذابیت بصری
  3. تنوع بالا در طرح و رنگ

همچنین بخوانید:

اثر روانی رنگ ها در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون خانه های لوکس

مناسب ترین فرش زیر میز ناهار خوری کدام است؟

از سبک مدیترانه ای چه می‌ دانید؟

کافه‌ و ایده‌هایی که در طراحی آن مؤثر است

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

با عملیاتی کردن ایده‌های جدید در حوزه ساختمان‎سازی، هم‎اکنون شاهد ساخت خانه‌هایی بسیار زیبا در مناطق 2 و 5 تهران هستیم.

خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران

 قبل از تصمیم گیری برای خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران لازم است این منطقه را بهتر بشناسیم.

مناطق شمال غربی تهران شامل محله‌های شمالی منطقه 2 و بخش‌های عمده‌ای از منطقه 5 است. شکل‎گیری این مناطق را می‌توان ناشی از گسترش جوامع شهری در چند دهه گذشته دانست. مناطقی که در افکار عمومی با عنوان «تهران جدید» شناخته می‌شود. البته صرف نظر از مناطق مرکزی که تهران قدیم و تاریخی را در خود جای داده، کلیه مناطق پیرامونی شهر را می‌توان با عبارت «تهران جدید» نام برد.

خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران

به گزارش مجله دلتا، بدیهی است که خرید آپارتمان در این مناطق برای کسانی که در حدود 500 الی 700 میلیون تومان پول نقد دارند، در اولویت است؛ چراکه ضمن برخورداری از یک بافت نوساز شهری، از مواهبی همچون هوای پاک و فضای سبز گسترده نیز بهره‌مند می‌شوند.

عمده‎ترین کاربری منطقه شمال غرب تهران که بیشتر مناطق 2 و 5 را پوشش می‌دهد، کاربری‌های مسکونی، بزرگراه‌ها و مجموعه‌ای از پارک‌ها و فضاهای سبز است.

با خرید آپارتمان در شمال غرب تهران، لذت زندگی در هوای پاک را تجربه کنید!

رشته کوه البرز در شمال تهران، مهم‎ترین عنصر طبیعی این منطقه است. دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز، به دو منطقه فرحزاد و درکه می‌رسد که سال‌ها است برای اهالی پایتخت به‌عنوان ناحیه‌ای خوش آب و هوا و ییلاقی شناخته می‌شود.

دیگر عناصر طبیعی منطقه شامل مسیل‌های درکه و فرحزاد، تپه‌های شمال کوی نصر، فضاهای سبزی همچون پارک پردیسان و باغ‌های طرشت است.

ایده‌های جالبی در ساخت‎وساز آپارتمان‌های منطقه 2 تهران اعمال شده است. با عملیاتی کردن این ایده‌ها، هم‎اکنون شاهد ساخت خانه‌هایی بسیار زیبا در این محدوده هستیم. رویکرد جدید ساختمان‎سازی در این منطقه، انگیزه خریداران برای خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران را دوچندان می‌کند.

همچنین این منطقه به علت نزدیکی به چند بزرگراه، از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است و ساکنان به راحتی به وسایل نقلیه عمومی همچون خطوط BRT، خطوط اتوبوس رانی محلی و مترو دسترسی دارند.

برای جست‎وجوی ملک و تماشای آپارتمان‌های ارزان منطقه 2 ایـــــنجـــا را کلیک کنید.

منطقه 5 تهران هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی از سمت شمال به ارتفاعات شمال تهران، از شرق به بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی، از جنوب به جاده مخصوص کرج و از غرب به مسیل کن منتهی می‌شود. این منطقه در گذشته جزو محدوده روستاهای سرسبز این ناحیه از تهران محسوب می‌شد. اکنون نیز با وجود تغییرات بسیار در بافت این ناحیه، همچنان دارای آب و هوای مناسبی است. نزدیکی به دامنه‌های جنوبی البرز و حالت کوهپایه‌ای این منطقه می‌تواند دلیلی مهم برای خرید آپارتمان در منطقه 5 تهران باشد.

قسمت اعظم منطقه در اثر رشد سریع ساخت‎وساز به صورت شتابان و یک‌باره شکل گرفته است. ساخت قسمت‌های قدیمی منطقه نیز که حاشیه خیابان آزادی را شامل می‌شوند، به اوایل دهه 40 برمی‌گردد.

در فایل‌هایی که در ادامه، با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا استخراج و معرفی کرده‌ایم، دارندگان مبلغی در بازه 500 تا 700 میلیون تومان می‌توانند با دریافت تسهیلات مسکن یا تامین آن از منابع دیگر، آپارتمان‌هایی را با متراژهای متوسط تهیه کنند.

برای جست‎وجوی املاک و مشاهده‌ی آپارتمان‌های موجود در منطقه 5 ایــــنجــــا را کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان با 700 میلیون تومان در تهرانپارس

خرید خانه در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان پول نقد!

خرید آپارتمان در پونک ؛ پرمعامله ترین محله در غرب تهران!

برای خرید آپارتمان در پاسداران چقدر باید هزینه کرد؟

خرید آپارتمان در ظفر ؛ محله پرطرفدار تهران

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

منطقه 3 تهران با داشتن محله های بسیار خوب، کار خرید آپارتمان را برای پایتخت‎نشینان آسان کرده است.

خرید آپارتمان زیر 800 میلیون

یکی از ایدئال‌های ما در خرید آپارتمان، پیدا کردن خانه‌هایی است که نسبتاً قیمت مناسب‌تری دارند یا به لحاظ جغرافیایی دارای ارزش منطقه‌ای بالایی هستند. منطقه 3 تهران جزو مناطقی است که هم به لحاظ شرایط جغرافیایی و هم کیفیت ساخت بناهای مختلف، از درجه بالایی برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی منطقه 3

این منطقه از جنوب به اتوبان‌های همت و رسالت، از غرب به اتوبان چمران، از شرق به خیابان پاسداران و از شمال تا بزرگراه مدرس، صدر و چمران محدود می‌شود و به لحاظ دسترسی، تقریباً جزو بهترین مناطق تهران به حساب می‌آید.

این منطقه دارای محله‌های بسیار خوبی است که از جمله آن‌ها می‌توان به محله‌هایی همچون امانیه، جردن، اختیاریه، قلهک، دروس و… اشاره کرد. در این محله‌ها هنوز هم می‌توان برای خرید آپارتمان زیر 800 میلیون تومان اقدام کرد.

وب سایت ملکی دلتا مانند گزارش‌های پیشین خود برای معرفی و آشنایی مخاطبان با تمامی مناطق تهران و شهرستان‌ها قصد دارد تا در این گزارش شما را با قیمت ملک و شرایط خرید آپارتمان در منطقه 3 آشنا کرده و بهترین موارد خرید در این منطقه را به شما معرفی کند.

موارد پیشنهادی

یک واحد آپارتمان 52 متری در ظفر با 22 سال عمر بنا حدود 780 میلیون تومان معامله شده است. این آپارتمان 1 خوابه بوده و در طبقه سوم این ساختمان واقع شده است.

همچنین در محله اختیاریه یک واحد آپارتمان 51 متری نوساز حدود 795 میلیون تومان معامله شده است. این آپارتمان نیز 1 خوابه بوده و جزو خانه‌های نوساز اختیاریه است.

ملک دیگری در محله ظفر با قیمت 780 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است که 52 متر زیر بنا دارد و حدود 22 سال از ساخت آن می‌گذرد. این آپارتمان دارای انباری است و 1 اتاق خواب دارد.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد خرید آپارتمان در منطقه 3 تهران را دارید، برای تماشای املاک موجود و کسب اطلاعات درباره خرید آپارتمان زیر 800 میلیون تومانی ایــــنجـــــا را کلیک کنید تا بتوانید با کسب اطلاعات صحیح و کامل، خرید موفقیت‎آمیزی را تجربه کرده و در کمترین زمان به ملک دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران

خرید خانه در بلوار دریا ،انتخابی برای خوش سلیقه ها!

دسترسی خوب شهری با خرید خانه در هفت تیر!

خرید آپارتمان در ستارخان ؛ تصمیمی که خوش سلیقه‎ها می‎گیرند

خرید آپارتمان در ظفر ؛ محله پرطرفدار تهران

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

برای جلوگیری از ریزش مو روش‎هایی وجود دارد که در این گزارش به بررسی آن‎ها خواهیم پرداخت.

درمان ریزش مو

مو نقش مهمی در زیبایی دارد که با ریزش و کم پشتی آن افراد به فکر چاره می‌افتند، اما با توجه به هزینه‌های بالای درمان ریزش مو، پیشگیری و جلوگیری از ریزش آن بهتر است.

هر کس در طول روز چند تار مو را از دست می‌دهد و در عوض چند تار مو روی سرش رشد می‌کند. این سیکل طبیعی مو به حساب می‌آید و هیچ نگرانی ایجاد نمی‌کند تا زمانی که این ریزش‌ها بیشتر شوند و حد و اندازه حجم موها کم شود.

در این گزارش از مجله دلتا قصد داریم تا شما را با ترفند درمان ریزش مو با روش‌های خوشمزه آشنا کنیم.

1- سالمون بخورید

ماهی غنی‌ترین منبع امگا 3 است. امگا 3 ماده‌ای بسیار مقوی و مهم برای تقویت و استحکام موها به شمار می‌رود که در این میان ماهی سالمون بهترین گزینه برای تقویت مو است.

درمان ریزش مو

2- گردو

دانه‌های روغنی و آجیل‌ها خاصیتی انکارناپذیر دارند. در میان آجیل و مغزها هرگز از کنار گردو ساده رد نشوید، چراکه نگاه موهای‌تان به گردو متفاوت‎تر از دیگر مغزها از جمله پسته و فندق است.

 ریزش مو

 3- سیب زمینی شیرین بخورید

منظور از سیب زمینی شیرین، مزه شیرین آن نیست، بلکه برخی این عنوان را به سیب زمینی‌هایی می‌دهند که رنگ‌شان زرد بوده و بدون هیچ‌گونه لکه سبز و کبودی باشند. سیب زمینی دارای آنتی اکسیدانی است که در بدن تبدیل به ویتامین آ می‌شود و برای سلامت موها لازم است.

درمان ریزش مو

4- میگو

برخلاف شکل ظاهری و دوست نداشتنی میگو، این خوراکی خواصی بسیار دوست داشتنی برای سلامت موها و قلب دارد که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم.

5-تخم مرغ

تخم مرغ منبعی غنی از پروتئین، ماد معدنی، زینک و سلینیوم و مهم‌تر از همه آهن است که با داشتن این مواد به اندازه کافی در بدن، موها هرگز دچار ضعف و کمبودی که منجر به ریزش شوند، نخواهند شد.

کاهش ریزش مو

6-اسفناج

سبزی‌هایی که رنگ برگ‌های‎شان نسبتاً تیره‌تر باشند، حاوی میزان قابل توجهی آهن و ویتامین c بوده و برای تقویت موها در برابر آسیب مفید هستند. از مهم‎ترین این سبزیجات می‌توان به اسفناج و برگ چغندر اشاره کرد.

درمان ریزش مو

7-توت ها

میوه‌های جنگلی مانند تمشک و… در کنار توت‌ها با رنگ‌های متفاوت، منابع مغذی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که به تقویت موهای ضعیف و آسیب‎پذیر کمک می‌کنند.

 8-گوشت مرغ و خروس

این دسته از منابع پروتئینی با داشتن میزان قابل توجهی ویتامین B ،B12 و فولیک اسید برای محکم کردن موها و تقویت آن‌ها ضروری هستند.


همچنین بخوانید:

گلاب ؛ نوشیدنی برای رفع عطش روزه داران!

تیرگی دور چشم ؛ حلقه های کبود خستگی

چرا باید زیتون بخوریم؟

سرکه سیب ؛ درمان کننده هزار و یک درد

دلیل توقف رشد مو چیست؟

  • فائزه پیروی