برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

۳۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پونک با داشتن امکانات خوب شهری، بیشتر نیازهای غرب‌نشینان را پوشش می‌دهد.

رهن و اجاره آپارتمان در پونک

اغلب مردم تهران با منطقه پونک و شرایط محیطی آن آشنایی دارند. اما برای یک انتخاب موفق در جهت خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در پونک باید اطلاعات جامع‎تری به دست آورد.

پیشینه تاریخی

به گزارش مجله دلتا، بر اساس برخی از منابع، ده پونک در قدیم محل باغ‌های بزرگ و توتستان‌های قدیمی غرب تهران بوده است که متاسفانه امروزه از این باغ‌ها تعداد کمی به‌جا مانده و دلیل نام‎گذاری این محله، به علت فراوانی گل پونه در دره‎ی پونک بوده است.

پونک با محله‎هایی مانند جنت آباد، باغ فیض و بزرگراه هایی همچون بزرگراه شهید ستاری، اشرفی اصفهانی و شهید همت همجوار است.

مراکز تجاری و تفریحی

این محله دارای مجتمع‎های خرید و تفریحی بزرگی همچون مجتمع تجاری بوستان و پاساژ تیراژه است که محیط بسیار دل‎چسب و مناسبی را برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان به وجود آورده‎اند.

از سایر مکان‌های تفریحی پونک می‎توان به پارک نهج‌البلاغه اشاره کرد. این بوستان یکی از مراکز مهم تفریحی این منطقه محسوب می‎شود که در امتداد یک رودخانه‎ی قدیمی ساخته شده و وسعتی به بزرگی 35 هکتار دارد.

سایر بوستان‎ها و مراکز تفریحی پونک:

محله فرحزاد

سایت پرواز پاراگلایدر

پردیس سینمایی زندگی

مراکز علمی

پونک با داشتن امکانات خوب شهری، بیشتر نیازهای غرب‌نشینان را پوشش می‌دهد و از این رو محله‌ای مناسب برای زندگی است. چند مدرسه دخترانه و پسرانه در مقاطع مختلف در این محله وجود دارند که جزو امکانات محله پونک هستند و دانشگاه علوم و تحقیقات نیز مرکز تحصیلات تکمیلی این محله است.

موقعیت های رهن واجاره آپارتمان در پونک :

پونک 125 متر 3 اتاق12 سال ساخت طبقه 4مشاهده جزئیات ملک

پونک، مخبری 120 متر 2 اتاق 20 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

پونک، اقبال پور 150 متر 0 اتاق نوسازهمکفمشاهده جزئیات ملک

پونک، اقبال پور 115 متر 2 اتاق1 سال ساخت طبقه 3مشاهده جزئیات ملک


پونک، عدل 85 متر 2 اتاق5 سال ساختطبقه 4مشاهده جزئیات ملک

بیشتر بخوانید:

خرید آپارتمان در سعادت آباد ؛ همین الان اقدام کنید!

قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و جمالزاده شمالی

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

قیمت مسکن در محله دزاشیب چند است؟ پاسخ این سوال را در گزارش زیر بخوانید.

خرید آپارتمان در دزاشیب

خرید آپارتمان در دزاشیب به علت داشتن آب‎و‎‎هوای دلپذیر می‎تواند یکی از اتفاقات مهم در زندگی هر فرد محسوب شود. این منطقه در محدوده‎ی شمیرانات و در قسمت شمالی تهران واقع شده است و از همین رو، تلفیقی از بافت شهری سنتی و مدرن را در کنار هم جمع کرده است.

براساس برخی از منابع تنها پیشینه‎ی تاریخی قابل استناد از شمیران و دزاشیب، کشفیات باستانی به‎دست‎آمده از تپه‌های قیطریه است که مربوط به حدود ۳۳۰۰ سال پیش است و سایر گمانه‎زنی‌ها، هیچ پایه و اساس تاریخی و مستند ندارد.

در گذشته، به علت ییلاقی بودن این منطقه، کار اغلب ساکنان آن کشاورزی و دام‎پروری بود و بخش دیگری از مردم صاحبان مشاغل دیگری همچون دکان‎داری، قصابی و سایر پیشه‎ها بوده‎اند. اما با گذشت زمان و ساخت‎وسازهای بسیار، بافت سنتی منطقه به‎تدریج کم‎رنگ‎تر شد و به شکل کنونی تغییر یافت.

به گزارش مجله دلتا، دزاشیب در بخش شرقی تجریش واقع شده است و از چهار جهت جغرافیایی شمال، جنوب، شرق و غرب به ترتیب به امامزاده قاسم، خیابان شریعتی، چیذر و فرمانیه منتهی می‎شود.

در منطقه دزاشیب بر اساس میزان تنوعی که در زمینه ساخت‎وساز به چشم می‎خورد، قیمت مسکن نیز متفاوت است و با اندکی تحقیق و جست‎وجو در این محل، می‎توان به ملک دلخواه دست پیدا کرد.

همچنین، با توجه به نیاز خود می‎توانید برای اجاره آپارتمان در دزاشیب نیز اقدام کنید و از امکانات فرهنگی منطقه مانند سرای محله دزاشیب، کتابخانه محله چیذر، خانه فرهنگ و کتابخانه‎ی عمومی سید محمد تقی حکیم، بهره‎مند شوید.

موقعیت های خرید آپارتمان در دزاشیب :

دزاشیب، موسیوند78 متر 2 اتاق3 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب 175 متر 3 اتاق3 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، رمضانی 127 متر 3 اتاق 20 سال ساخت طبقه 3مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، فلاح 127 متر3 اتاق20 سال ساخت طبقه 3مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، رفعت 180 متر 3 اتاق 3 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، عباسی 127 متر 3 اتاق 19 سال ساختطبقه 3مشاهده جزئیات ملک



با مراجعه به سایت دلتا اولین وب سایت جهانی ملکی در ایران می‎توانید با صرف زمان اندکی به ملک دلخواه خود دست پیدا کنید و از مزایای خدمات آنلاین آن بهره‎مند شوید.


بیشتر بخوانید:

خرید آپارتمان در سعادت آباد ؛ همین الان اقدام کنید!

قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و جمالزاده شمالی


  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

بلوار کشاورز و خیابان جمالزاده جزو خیابان‌های اصلی شهر تهران هستند.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

بلوار کشاورز با نام قدیم بلوار الیزابت، یکی از مناطق پرطرفدار تهران برای خرید آپارتمان است. این بلوار در گذشته یکی از تفرجگاه‎های مهم تهران بوده و به همین دلیل خرید آپارتمان در بلوار کشاورز می‎تواند شما را از مواهب موجود در منطقه بهره‎مند کند.

به گزارش مجله دلتا، این خیابان از میدان ولیعصر آغاز و در مسیر خود از شرق با خیابان‎های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، کارگر، جمالزاده و 16 آذر همجوار است و سرانجام از سمت غرب در حوالی خیابان دکتر غریب به پایان می‎رسد.

همان‎گونه که در قسمت ذکر شد، این بلوار قدیمی با خیابان‎ها و محلات خوبی همجوار است و همین همجواری زمینه‎ی مناسبی را برای خرید خانه در بلوار کشاورز فراهم کرده است.

اما یکی دیگر از مناطقی که امروز قرار است موارد مهم و موقعیت‎های خرید آپارتمان در آن را به شما معرفی کنیم، خیابان جمالزاده شمالی است.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

این خیابان یکی از مناطق قدیمی و اصلی تهران است که همچون بلوار کشاورز با خیابان‎های نامبرده همجوار بوده و از مکان‎های مهمی که در این محدوده به چشم می‎خورد، می‎توان به خانه دکتر علی شریعتی و همچنین وجود مراکز تجاری مهم آن اشاره کرد که منطقه را از وجود دستیابی به چنین نیازهایی بهره‎مند کرده و محیط خاصی را برای خرید آپارتمان در جمالزاده شمالی به وجود آورده است.

اگر شما نیز قصد خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و یا جمالزاده شمالی را دارید، حتما موارد پیشنهادی دلتا در این دو محدوده را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا از خریدی با کیفیت بهره مند شوید.

موقعیت‎ها وقیمت‎های خرید آپارتمان در جمالزاده شمالی و بلوار کشاورز :

بلوار کشاورز، فلسطین شمالی 98 متر 2 اتاق 5 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

بلوار کشاورز 155 متر 3 اتاق2 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

جمالزاده شمالی، دکتر قریب 96 متر 2 اتاق6 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

جمالزاده شمالی 210 متر 5 اتاق4 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

در همین ارتباط بخوانید:

خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی ؛ دسترسی عالی به تمام نقاط شهر

خرید آپارتمان در جردن ، انتخابی مناسب و دلخواه!

  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

برای تجربه زندگی در محیطی خوش آب و هوا می‎توانید منطقه سعادت آباد را انتخاب کنید.

خرید آپارتمان در سعادت آباد

خرید آپارتمان در سعادت آباد چه محاسنی دارد؟ به جرات می‎توان گفت که سعادت آباد یکی از لوکس‎ترین مناطق غرب تهران و یکی از محلات خوش آب و هوای این شهر است. اگر در نقشه، این نام را جستجو کنید آن را جزو یکی از محدوده‎های مهم منطقه 2 پایتخت خواهید یافت، که در دامنه‎های رشته کوه البرز واقع شده و با شکل گیری این ناحیه بستر مناسبی برای خریداران خانه‎های خاص و زیبا در منطقه فراهم شده است.

به گزارش مجله دلتا، زندگی در این محله محاسن بسیاری دارد و به همین خاطر این منطقه به صورت میانگین، دارای جمعیتی معادل 560 هزار نفر و تعداد حدودی 140 هزار خانوار است، که با توجه به گسترش ساخت و ساز‎های ویژه در این منطقه روز به روز در حال گسترش است.

این منطقه به علت گستردگی جغرافیایی خود دارای خیابان‎های متعددی مانند خیابان فرهنگ، بیست و چهار متری، شهرداری، علامه، و پاک نژاد و همچنین میدان‎های مهمی مانند میدان بهرود، چهارراه سرو و میدان کاج است. خیابان‎ها و میادین بسیار خوبی که با داشتن امکانات در خور منطقه، آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورده و در اغلب مردم رغبت برای خرید آپارتمان در سعادت آباد را به وجود آورده است.

محیط های آموزشی

یکی دیگر از ویژگی‎های مهم خرید خانه در این منطقه وجود مدارس دولتی و غیر انتفاعی بسیار پیشرفته و مراکز خرید است. همان‎طور که می‎دانید، بخش اعظمی از خانواده‎های ایرانی دارای فرزند محصل هستند و ترجیح می‎دهند که فرزندانشان در محیط های فرهنگی و آموزشی مناسب به تحصیل بپردازند، از این رو منطقه‎ی نامبرده برای رفع دغدغه‎ی چنین افرادی موقعیت‎های مناسبی را ایجاد کرده است که از مهمترین آن می‎توان به مجموعه هایی همچون 9 دی، راهیان فضیلت 1 و مهر هشتم اشاره کرد.

وب سایت ملکی دلتا، یکی از سایت‎های معتبر ملکی است که به روزترین اطلاعات مربوط به خرید و فروش آپارتمان، زمین، ویلا و… را در اختیارتان می‎گذارد، پس اگر مایل به دریافت اطلاعات جدید درباره‎ی شرایط و قیمت خانه در این منطقه هستید، حتما تا پایان گزارش همراه ما بمانید.

جدیدترین موقعیت های خرید آپارتمان در سعادت آباد:

سعادت آباد، بلوار 24 متری 135 متر 3 اتاق4 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

سعادت آباد، صرافهای جنوبی 85 متر 2 اتاق 16 سال ساخت طبقه 6مشاهده جزئیات ملک

سعادت آباد، مروارید 125 متر 2 اتاق 2 سال ساخت طبقه 4مشاهده جزئیات ملک

سعادت آباد، میدان کاج 140 متر 3 اتاق18 سال ساخت طبقه 5مشاهده جزئیات ملک

در همین ارتباط بخوانید:

خرید آپارتمان در جردن ، انتخابی مناسب و دلخواه!

خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی ؛ دسترسی عالی به تمام نقاط شهر


  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

خرید آپارتمان در تهران نیز همچون سایر شهرهای دیگر کشورمان مختصات و ویژگی های خاص خود را دارد، اما با وجود وب سایت ملکی دلتا این راه هموارتر شده و به راحتی می‎توانید به خانه مورد علاقه‎تان دست پیدا کنید.

خرید آپارتمان در جردن

اگر قصد خرید آپارتمان در جردن را دارید با این گزارش همراه باشید.

شاید برای شما هم جالب باشد که اطلاعاتی از گذشته‎ی خیابان جردن به دست آورید و بدانید علت نام‎گذاری آن در سال‎های قبل از انقلاب چه بوده است؟

به گزارش مجله دلتا، بر اساس ذکر برخی از منابع، علت این نام‎گذاری به خاطر حضور فردی به نام ساموئل مارتین جردن، معلم و مبلغ آمریکایی بوده که در گذشته ریاست کالج آمریکایی تهران که همان دبیرستان البرز کنونی است را برعهده داشته است. این خیابان بعد از انقلاب به خیابان آفریقا و در سال‎های اخیر به بلوار نلسون ماندلا تغییر نام داده است.

خرید آپارتمان در جردن

اما همان‎طور که می‎دانید برای خرید آپارتمان در تهران باید مراحلی را پشت سر گذاشت و شاید این مراحل به علت گستردگی جغرافیایی آن کمی با سایر شهرهای دیگر ایران متفاوت باشد، زیرا شما در این شهر با وجود 22 منطقه شهری و خیابان‎های بی‎شمار، وقت زیادی را باید صرف پیدا کردن خانه کنید.

موقعیت جغرافیایی جردن

خیابان آفریقا از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز می‌شود و به سوی شمال ادامه می‌یابد. این بزرگ‌راه پس از یک پیچش به سوی شرق و گذر از بلوار میرداماد، از بزرگراه مدرس گذشته و در یک سرازیری به کوچه مریم شرقی واقع در محله الهیه می‎رسد.

مراکز تفریحی و تجاری

در این منطقه علاوه بر مراکز خریدی که در سطح محلات وجود دارد می‎توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

  • مرکز تجاری الهیه
  • مجتمع تجاری امیر
  •  پاساژ مدیترانه
  •  مرکز خرید آی‌تک
  • مرکز خرید گلشهر


معمولا یکی از راه‎های رسیدن به اطلاعات دقیق درباره‎ی شرایط خرید، فروش و رهن و اجاره در هر منطقه‎ای مراجعه به مشاوران املاک موجود در آن مناطق است، اما با توجه به رشد و پیشرفت چشمگیر وب سایت‎های مختلف ملکی در سال‎های نه چندان دور، راه رسیدن به این اطلاعات راحت‎تر و دقیق‎تر شده است.

یکی از این سایت‎های ملکی که در زمانی اندک می‎تواند شما را برای رسیدن به خانه دلخواه‎تان یاری کند، وب سایت ملکی دلتا است. شما می‎توانید در 24 ساعت شبانه روز با مراجعه به این سایت خانه مورد نظرتان را جستجو و پیدا کنید.

امروز نیز طبق روال گزارش‎های پیشین قصد داریم تا شما را با شرایط خرید آپارتمان در جردن آشنا و بهترین موارد موجود در این خیابان را معرفی کنیم.

موقعیت های خرید آپارتمان در جردن :

جردن، طاهری 160 متر 3 اتاق1 سال ساخت طبقه 1 مشاهده جزئیات ملک

جردن بالاتر از میرداماد 124 متر 3 اتاق 30 سال ساخت طبقه 3 مشاهده جزئیات ملک

جردن 137 متر 3 اتاقنوسازطبقه 2  مشاهده جزئیات ملک

جردن، کاج آبادی 175 متر 3 اتاق12 سال ساخت طبقه 7 مشاهده جزئیات ملک

در همین ارتباط بخوانید:

خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی ؛ دسترسی عالی به تمام نقاط شهر

نقش پاراوان در زیبایی دکوراسیون داخلی

پیشنهاد سایت دلتا برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران


  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

با خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی دسترسی عالی به تمام نقاط شهر برای شما فراهم خواهد شد.

خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی

شرایط خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی چیست؟ زندگی مجموعه‎ای از انتخاب‎ها است، انتخاب‎هایی که با قرار گرفتن در کنار هم تصویر زیبایی را برایمان به وجود می‎آورند. یکی از این انتخاب‎های مهم که می‎تواند در برگیرنده‎ی آرامش، امنیت و راحتی باشد، خرید خانه است. خانه‎ای که بتواند تمام نیازهای ساکنین خود را مرتفع کرده و زندگی همراه با لذت را برای آنها به ارمغان بیاورد.

تهران به‎عنوان پایتخت ایران، دارای محلات و مناطق بسیار خوبی است که خرید آپارتمان در آن‎جا می‎تواند رضایت خریدار را جلب کند. بزرگراه آیت الله کاشانی یکی از این مناطق بسیار خوب پایتخت و در یکی از بخش‎های خوش آب و هوای این شهر واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی:

موقعیت جغرافیایی بزرگراه آیت الله کاشانی را می‎توانید در منطقه 5 تهران جستجو کنید و با نگاهی اجمالی از محلات هم‎جوار آن روی نقشه آگاه شوید.

به گزارش مجله دلتا، منطقه 5 به لحاظ موقعیت جغرافیایی از سمت شمال به ارتفاعات شمال تهران، از شرق به بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی، از جنوب به جاده مخصوص کرج و از غرب به مسیل کن منتهی می‎شود.

بافت شهری و امکانات موجود برای خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی:

فروش آپارتمان در محله آیت الله کاشانی و خرید خانه در این محدوده کار چندان سختی نیست، زیرا در این منطقه شاهد ساخت و سازهای متنوع، اصولی و زیبا هستیم. منطقه آیت الله کاشانی در کنار بافت قدیمی و سنتی خود، هم اکنون دارای آپارتمان‎های بسیار خوش ساخت است، که با دسترسی عالی شهری، تبدیل به یکی از مناطق پرطرفدار برای اجاره نشینی و خرید خانه شده است.

همچنین این منطقه دارای فضاهای سبز و پارک‎های متعددی است که از جمله‎ی مهمترین آنها می‎توان به پارک صبا، طبیعت و مریم اشاره کرد که توانسته‎اند، محیط مناسبی را برای ساکنین به ارمغان بیاورند.

از دیگر محاسن این محدوده وجود دسترسی خوب و داشتن ایستگاه‎های مترو نزدیک به آیت الله کاشانی‎ است که توانسته بخش بزرگی از مشکلات رفت و آمد ساکنین را حل کند.

موقعیت‎های خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی :


آیت اله کاشانی، بهنام 150 متر 3 اتاقنوسازطبقه 3  مشاهده جزئیات ملک

آیت اله کاشانی، بلوار اباذر 136 متر 3 اتاق نوسازطبقه 3 مشاهده جزئیات ملک

آیت اله کاشانی، اباذر 107 متر 2 اتاقنوساز طبقه 3 مشاهده جزئیات ملک

آیت اله کاشانی، گلها 75 متر 2 اتاق 15 سال ساختطبقه 2  مشاهده جزئیات ملک

بیشتر بخوانید :

با خرید آپارتمان نوساز در گیشا خانه دار شوید!

نقش پاراوان در زیبایی دکوراسیون داخلی

پیشنهاد سایت دلتا برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران

خرید خانه در امیرآباد ؛ آپارتمانی متفاوت در خیابانی اصیل!


  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

منطقه 1 تهران با محله های متعددی که دارد شرایط خوبی را برای رهن و اجاره آپارتمان به وجود آورده است.

رهن و اجاره آپارتمان در تهران

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران می‎تواند گزینه بسیاری از متقاضیان، در فصل جابه‎جایی‎ها باشد. شرایط رهن و اجاره در مناطق شهر تهران متفاوت است و این شرایط با توجه به ویژگی‎های هر منطقه نسبت به زمان جست وجوی ملک تغییر می‎کند. منطقه 1 تهران جزو آن دسته از مناطقی است که در آن خانه‎های زیبا و خوش ساخت برای خرید، اجاره و یا رهن کامل به راحتی پیدا می‎شود.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت منطقه 1 شهرداری تهران، این منطقه در شمال تهران و با وسعتی حدود 49.6 کیلومترمربع بر اساس داده‎های آماری بیش از 487 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این در حالی است که انبوه ساختمان‎های آماده تحویل در آینده‎ی نزدیک جمعیت منطقه را به مرز 500 هزار نفر خواهد رساند.

این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوای پایتخت است که از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود.

منطقه 1 تهران دارای خیابان‎های زیبا و طویلی است که با رسیدن به انتهای برخی از آنها گویا دریچه‎ای بسوی طبیعت به روی دیدگان همه گشوده می‎شود. اغلب این خیابان‎ها را وقتی طی کنید به زیباترین مناطق دیدنی و تفرجگاه‎های تهران خواهید رسید که هرکدام از آنها به نوبه‎ی خود در زیبایی پایتخت نقش مهمی دارند.

از مهمترین خیابان‎های این منطقه از تهران می‎توان به نام‎هایی مانند ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، تجریش، دزاشیب، فرشته، نیاوران و بسیاری دیگر اشاره کرد که نقطه وصلی به تفرجگاه‎های شمال تهران هستند.

معرفی برخی از موقعیت‎های موجود در منطقه 1

در گزارش‎های قبلی مجله دلتا، به معرفی مناطق پایتخت و شرایط هر کدام برای خرید، فروش و رهن و اجاره آپارتمان پرداخته‎ایم، امروز نیز قصد داریم تا بهترین موقعیت‎های رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه را با جست وجو در وب سایت دلتا بگیرید.

قیطریه 65 متر1 اتاق12 سال ساختطبقه 2مشاهده جزئیات ملک

اندرزگو140 متر 3 اتاق 10 سال ساختطبقه 3مشاهده جزئیات ملک

قیطریه 65 متر 1 اتاق12 سال ساخت همکفمشاهده جزئیات ملک

نیاوران، مژده 155 متر3 اتاق 5 سال ساختطبقه 2مشاهده جزئیات ملک

بانزدیک شدن به انتهای فصل مدارس جابه‎جایی‎ها و جست و جوی متقاضیان برای یافتن آپارتمان‎ برای رهن و اجاره بیشتر می‎شود، اما اگر تا کنون موفق به پیدا کردن خانه دلخواه‎تان نشده‎اید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‎ی آپارتمان‎ها و قیمت‎های موجود در منطقه‎ی نامبرده حتما ایــنجــــا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید :

خرید خانه در امیرآباد ؛ آپارتمانی متفاوت در خیابانی اصیل!

برای خرید آپارتمان در پاسداران چقدر باید هزینه کرد؟

با پوستر دیواری طبیعت ، نشاط را به خانه هایتان بیاورید


  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

پاراوان و پارتیشن ها گزینه بسیار مناسبی برای جداسازی بخش‎های مختلف خانه هستند.

پاراوان

پاراوان یا جداکننده‎ی متحرک یکی از وسیله‎هایی است که در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد. برخی از افراد از این پاراوان‎ها برای جدا کردن فضا و برخی دیگر برای ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی خود استفاده می‎کنند.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت کناف کاران پاراوان ها به طور کلی در موارد زیر استفاده می‎شوند.

– محدود کردن فضای ورودی

– تقسیم بندی فضای حال و پذیرایی از یکدیگر

– جداسازی پذیرایی از غذا خوری

– پوشاندن قسمت های قناس

– فضاسازی اتاق کار یا فضای تعویض لباس در اتاق خواب‎های بزرگ

که البته با توجه به نیاز روز و ایجاد طرح‎های متفاوت و متناسب با هر سلیقه‎ای این دیواره‎ها طراحی و در اختیار در خواست کننده‎ها قرار می‎گیرد.

پاراوان

جنس پاراوان ها

پاراوان‎ها جنس‎های مختلفی دارند و بسته به فرهنگ و مواد اولیه‎ی موجود در کشورهای مختلف جنس و نوع ساخت آنها مشخص می‎شود. به طور مثال جنس دیواره‎های جداکننده در کشورهایی مانند چین و ژاپن به صورت کاغذی است.

همچنین اندازه‎ی استاندارد این محصول چوبی در عرض ۴۰ سانتی متر تا ۶۰ سانتی متر و در ارتفاع ۱۸۰ سانتی متر تا ۱۸۵ سانتی متر است که غالبا ً از جنس MDF و یا PVC ساخته می‎شوند.

حال ممکن است این سوال برای شما نیز پیش بیاید که آیا می‎توان اندازه‎ی لته یا همان دیواره‎های این پاراوان‎ها را بزرگتر از این اندازه‎های متداول در نظر گرفت؟ پاسخ به این سوال منفی است.

زیرا شما با افزایش اندازه‎ی دیواره‎ها مقاومت و ایستایی آنها را کمتر می‎کنید. در این حالت این دیوارهای جداکننده بسیار آسیب‎پذیر می‎شوند و ممکن است حتی با کوچک‎ترین ضربه به زمین بیفتند. همچنین برای مقاومت بیشتر، بهتر است که یک پاراوان ۳ تا ۴ دیواره داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

با پوستر دیواری طبیعت ، نشاط را به خانه هایتان بیاورید

با پوستر دیواری طبیعت ، نشاط را به خانه هایتان بیاورید

با خرید آپارتمان نوساز در گیشا خانه دار شوید!


  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰

گیشا نام یکی از محله‌های قدیمی شمال غرب تهران است.

خرید آپارتمان نوساز در گیشا

بخشی از مردم همواره به دنبال خرید آپارتمان‎های نوساز هستند و به همین دلیل سعی می‎کنند تا اطلاعات خود را در مورد مناطق، محلات و خانه‎های نوساز به‎روز نگه دارند.

خرید آپارتمان نوساز در گیشا به علت ویژگی‎های بسیار خوبی که دارد می‎تواند یکی از ایده‎ال‎های مردم برای خرید خانه باشد. محله‎ای که از دیرباز سابقه‎ی درخشانی داشته و هم اکنون نیز یکی از محدوده‎های بسیار با ارزش منطقه 2 تهران محسوب می‎شود.

به گزارش مجله دلتا، «گیشا» نام یکی از محله‌های منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد محدود شده است.

این منطقه یکی از محلات مهم تهران است که سابقه دیرینه‎ای از لحاظ تشکیل بافت شهری و مردمان با فرهنگ دارد. محله‎ی گیشا جزو اولین مناطق پایتخت است که در سالهای دور با وصل شدن به سیستم فاضلاب شهری قدم در راه مدرن شدن گذاشت و با جای دادن کوچه‎ها، مغازه‎ها و کسبه‎های بی شمار در دل خود، این منطقه را به یکی از محلات بسیار خوب تهران تبدیل کرد.

این محله به طور تقریبی 1/5 کیلومتر طول دارد که توانسته حدود 41 خیابان فرعی را در دل خود جای دهد.

گیشا، هم به علت قدمت تاریخی و هم به علت داشتن خیابان‎ها، کوچه‎ها و محلات بی شمار، یکی از محدوده‎های پرتراکم و پر جمعیت محسوب می‎شود که دارای امکانات شهری خوبی اعم از دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی و فضاهای سبز است و از مهم‎ترین آنها می‎توان به بوستان گفتگو اشاره کرد. این بوستان یک میلیون و 445 هزارو 80 متر مربع مساحت دارد که با کاشت 7 هکتار از 100 گونه گیاهی مختلف به یکی از پارک‎های مهم به لحاظ تنوع پوشش گیاهی تبدیل شده است.

براساس اطلاعات موجود، خرید آپارتمان نوساز در گیشا از لحاظ نوع بافت محله می‎تواند کار بسیار درستی به حساب آید. پس اگر قصد خرید آپارتمان در این محله را دارید تا انتهای گزارش با ما همراه باشید.


بهترین موقعیت‎های خرید آپارتمان نوساز در گیشا :

گیشا98 متر 2 اتاقنوساز طبقه 5مشاهده جزئیات ملک

گیشا 91 متر 2 اتاقنوساز طبقه 3مشاهده جزئیات ملک

گیشا فرد 100 متر 2 اتاقنوسازطبقه 5مشاهده جزئیات ملک

گیشا فرد 185 متر 3 اتاقنوسازطبقه 2مشاهده جزئیات ملک


بیشتر بخوانید :

خرید آپارتمان در ظفر ؛محله پرطرفدار تهران

جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در کامرانیه چند است؟

داشتن آپارتمانی رویایی با خرید خانه در فرشته !


  • فائزه پیروی
  • ۰
  • ۰
خیابان پاسداران یکی از خیابان های مهم تهران بوده و فضای مناسبی را برای زندگی پایتخت نشینان فراهم کرده است.
خرید آپارتمان در پاسداران

پایتخت‎های سراسر دنیا دارای بهترین و وسیع‎ترین خیابان‎های موجود در کشور خود هستند که در آن می‎توان به تمامی امکانات مورد نیاز برای زندگی در چنین محیطی دست پیدا کرد. تهران نیز بعنوان مرکز و پایتخت کشور ایران دارای بسیاری از این خیابان‎ها است که علاوه بر ایجاد زیبایی در بافت شهری، امکانات خوبی را برای زندگی مردم فراهم کرده‎اند.

خیابان پاسداران یکی از این خیابان‎های اصیل و قدیمی تهران است که در ابتدا به نام خیابان سلطنت آباد خوانده می‎شد و بعدها به اسم جدید خود نامگذاری شده است.

این خیابان مرز مابین دو منطقه‎ی 3 و 4 تهران است که متشکل از خیابان‎ها و محلات بسیار خوبی هستند. خیابان پاسداران از سمت سه راه ضرابخانه آغاز  و با گذر از میدان نوبنیاد به منطقه 1 تهران منتهی می‎شود.

منطقه پاسداران دارای محله‎هایی همچون ضرابخانه، گلستان، احتشامیه، هروی و بسیاری دیگر است که هر کدام به تنهایی موقعیتی ایده‎آل را برای خرید آپارتمان در تهران فراهم کرده‎اند.

یکی دیگر از ویژگی‎های مهم این محدوده دسترسی خوب محلی و بهره‎مندی از امکانات حمل و نقل شهری است. این خیابان با داشتن ایستگاه‎های مترو محله‎های مجاور مانند متروی نوبنیاد و ایستگاه‎های متعدد اتوبوس و تاکسی توانسته است شرایط عبور و مرور را برای ساکنین خود راحت‎تر کند.

همچنین وجود بیمارستان‎هایی مانند بیمارستان گلستان نداجا و بیمارستان لبافی نژاد نیز یکی دیگر از امتیازات موجود در این محدوده است که توانسته فضای درمانی مناسبی را برای محدوده‎ی نامبرده ایجاد کند.

در گزارش امروز مجله دلتا قصد داریم تا جدیدترین موقعیت‎های موجود برای خرید آپارتمان در پاسداران را معرفی کرده و میزان پولی که برای خرید خانه در این محدوده باید هزینه کنید را به اطلاع شما برسانیم. از این رو اگر شما نیز قصد خرید آپارتمان یا حتی رهن و اجاره خانه در این محدوده را دارید حتما سری به سایت دلتا بزنید.

موقعیت های جدید خرید آپارتمان در پاسداران:

پاسداران، گیلان
118 متر 2 اتاق 3 سال ساخت طبقه 2 مشاهده جزئیات ملک
پاسداران 90 متر
2 اتاق 10 سال ساخت طبقه 4 مشاهده جزئیات ملک
پاسداران 147 متر
2 اتاق نوساز طبقه 6 مشاهده جزئیات ملک
پاسداران 85 متر
2 اتاق 4 سال ساخت طبقه 2 مشاهده جزئیات ملک
  • فائزه پیروی