برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

شاید شما نیز تا کنون به شرایط خرید آپارتمان در میرداماد و قیمت ملکهای این منطقه فکر کرده باشید. اما قبل از اقدام برای خرید خانه، باید اطلاعات جامعی دربارهی این محدوده بهدست آورید.

منطقه 3 تهران با وسعتی در حدود 3 هکتار، دارای محلاتی نظیر دروس، قلهک، شیخ بهایی، ظفر و…است که میرداماد یکی از نواحی آن محسوب میشود و بر اساس برخی ازمنابع ، این بلوار به نام میربرهان‌الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد، فیلسوف و فقیه دوره صفویان و از ارکان مکتب فلسفی اصفهان نام‌گذاری شده‌ است.

واضح و روشن است که یکی از موارد مهمی که میتواند از اولویتهای مهم در خرید خانه محسوب شود، وجود موقعیتهای تفریحی و رفاهی آن محدوده است.

مراکز تفریحی و آموزشی

به گزارش مجله دلتا، این منطقه از لحاظ گردشگری و وجود مراکز تفریحی دارای شرایط بسیار خوبی است و پارکهای بسیار بزرگ و وسیعی مانند پارک ملت، بهشت مادران، طالقانی، آب و آتش و بسیاری پارکها و فضاهای سبز درونمحلهای در آن وجود دارد که توانستهاند نیاز منطقه و ساکنان را برای ایجاد محیطی سالم و شاداب در جهت گذران اوقات فراغت تامین کنند.

همانطور که میدانید، وجود چنین مراکزی در نزدیکی محل زندگی میتواند یکی از فرصتهای بسیار مناسب برای برقراری ارتباط موثر بین افراد و در نهایت یادگیری مهارتهای فردی و گروهی انسانها محسوب شود؛ بنابراین وجود مراکز تفریحی و ورزشی مناسب میتواند راه رسیدن به این هدف بزرگ را هموارتر کند و با ایجاد محیطی سالم؛ اوقات فراغت تمام اهالی خانه را پر کند.

از دیگر اماکن مهم و قابل توجه این محدوده نیز میتوان به مجتمع تجاری کامپیوتری پایتخت، دانشگاه خواجهنصیر و دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد.

با تمام این اوصاف اگر شما نیز دنبال خانهای خوب میگردید، میتوانید در ادامه گزارش بهروزترین آپارتمانهای فروشی این منطقه را مشاهده کنید.

موقعیت های خرید آپارتمان در میرداماد :

میرداماد 120 متر 2 اتاق 22 سال ساخت طبقه 2  مشاهده قیمت و جزئیات ملک

 میرداماد 140 متر 3 اتاق 20 سال ساخت طبقه 1مشاهده قیمت و جزئیات ملک

برای تماشای موقعیت های بیشتر در اینجا کلیک کنید.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی