برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰


خرید آپارتمان در منطقه 6

خرید آپارتمان در پایتخت به علت وسعت بالای آن شگردهای ویژه‎ی خود را دارد. مثلا اگر شما خواستار خرید آپارتمان در مناطقی هستید که دارای مراکز تفریحی یا مراکز علمی و آموزشی ویژه‎ای هستند، برای صرفه جویی در وقت خود، بایستی قبل از هر اقدامی درباره‎ی مناطقی که حائز این ویژگی‎ها هستند، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

خرید آپارتمان در منطقه 6 تهران می‎تواند یکی از تصمیم‎های درست در زندگی هرکسی محسوب شود، زیرا این محدوده جزو مناطقی است که به لحاظ وجود فرهنگسراها و پارک‎های بزرگ و وسیع، از توانمندی بالایی برخوردار است.

موقعیت جغرافیایی:

به گزارش مجله دلتا، این منطقه از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود، که از مهمترین محلات آن می‎توان به محله‎های نصرت، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، ساعی و آژانتین اشاره کرد.

بیشترین بافت این منطقه را مراکز تجاری و اداری تشکیل می‎دهند و این محدوده به لحاظ ایجاد فرصت‎های شغلی و کسب و کار می‎تواند مفید باشد. همچنین وجود مراکز تجاری و تفریحی علاوه بر منافع ذکر شده می‎تواند بستر بسیار مناسبی برای تفریح ساکنان ایجاد کند.

خرید آپارتمان در منطقه 6

 در منطقه 6 به علت وجود پارک‎ها و تفریحگاه‎های متعدد، فضای مناسبی برای خرید آپارتمان ایجاد شده است و خرید ملک دراین منطقه  می‎تواند یک  انتخاب هوشمندانه به حساب آید، زیرا هم به لحاظ آب و هوایی و هم از لحاظ وجود بستری برای گذران اوقات فراغت بسیار مناسب است. از جمله مهمترین پارک‎های این منطقه می‎توان به پارک‎هایی مثل لاله و پارک ساعی اشاره کرد که در هر کدام از این پارک‎ها مراکز فرهنگی و هنری وجود دارد و این خود موهبتی مهم برای ساکنین منطقه به حساب می‎آید.

در منطقه 6 تهران دو فرهنگسرا به نام‎های «سرو» و «شفق» بنا شده که جزو مراکز فعال فرهنگی به شمار می‎آیند، همچنین با وجود مکان هایی مثل خانه فرهنگ گل‎ها، کتابخانه شهید جهان آرا، خانه موزه‎ی دکتر شریعتی و سینماهایی مانند سینما آزادی، استقلال، آفریقا و بسیاری دیگر، تقریبا تمام نیازهای فرهنگی، هنری و آموزشی ساکنین منطقه مرتفع شده و به پیمودن مسافت‎های طولانی برای دسترسی به این مراکز نیاز نیست .

اگر می‎خواهید از شرایط خرید آپارتمان در منطقه 6 آگاهی یافته و اطلاعات بیشتری درباره‎ی سایر ملک‎های موجود پیدا کنید، با این گزارش همراه باشید.

آرژانتین، بیهقی

145 متر 2 اتاق 30 سال ساخت همکف

قیمت:1,980,000,000 تومان

 

 امیر آباد، امیرآباد شمالی

115 متر 2 اتاق نوساز طبقه 4

قیمت:2,650,000,000 تومان

 

امیر آباد، امیرآباد شمالی

140 متر 3 اتاق نوساز طبقه 4

قیمت:4,000,000,000 تومان

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی