برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰


خرید آپارتمان در ستارخان

خرید آپارتمان در ستارخان می‎تواند جزو یکی از تصمیم‎های درست و عاقلانه در زندگی هرفردی باشد. این خیابان قبلا به نام «تاج» شهرت داشت و یکی از خیابان‎های مهم منطقه 2 تهران است.

به گزارش مجله دلتا، این خیابان از میدان دوم صادقیه آغاز و با گذشتن از میدان اول صادقیه و رد شدن از پل‎های ستارخان و «یادگار امام»، به سه راه تهران ویلا می‎رسد و با خیابان باقرخان و میدان توحید هم‎جوار است.

محله ستارخان تهران دارای تراکم جمعیتی بالایی است و با وجود قرار گرفتن خانه‎های ویلایی در کنار آپارتمان‎های نوساز، بازه‎ی قیمت آپارتمان در ستارخان و قیمت ملک کلنگی در این منطقه بسیار وسیع و گسترده است.

مراکز تفریحی، تجاری و پارک‎ها

یکی دیگر از ویژگی‎هایی که این خیابان را از سایر محلات متمایز می‎کند، داشتن امکانات تجاری، رفاهی و فضاهای سبز است. این منطقه دارای خانه فرهنگ، خانه کودک، پارک‎ها و مجتمع‎های تجاری بزرگی مانند بازار سنتی «ستارخان» است که با 300 واحد تجاری، اجناس متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده و با محیط زیبایی که دارد، افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. تمام این امکانات موجب شده که این محله جوی بسیار پویا، زنده و فعال داشته باشد.

خرید آپارتمان در ستارخان

اما برای خرید آپارتمان در ستارخان چه کار باید کرد؟

اولین کار برای خرید خانه در این خیابان، کسب اطلاعات مورد نیاز درباره‎ی نوع محله، خیابان‎های مجاور، ویژگی‎ها، امکانات محلی، دسترسی‎ها و…است.

برای اولین قدم در جهت شناختی درست و دقیق، باید از محله‎های اطراف منطقه‎ی مورد نظرتان اطلاع کسب کنید. این خیابان دارای محله‎های مهمی مانند برق آلستوم، شادمهر، شادمان و دریان نو است.

تقریبا در تمامی این محله‎ها هر نوع آپارتمانی از لحاظ سال ساخت و قیمت مناسب، برای خرید پیدا می‎شود و تنها کافی است که با یک گشت‎زنی مختصر در منطقه به این اطلاعات دست پیدا کرد.

اما یک راه آسان‎تر نیز برای به دست آوردن اطلاعات درست و دقیق در کمترین زمان وجود دارد و آن مراجعه به سایت دلتا اولین وب سایت ملکی ایران است.

ستارخان، کاشانى پور

90 متر 3 اتاق نوساز طبقه 2

قیمت:1,570,000,000 تومان

 

ستارخان

106 متر 2 اتاق نوساز طبقه 6

قیمت:1,700,000,000 تومان

 

ستارخان

63 متر 1 اتاق نوساز طبقه 6

قیمت:1,100,000,000 تومان

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی