برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰
قیطریه یکی از محله‎های مرفه‎نشین تهران است که با امکانات مناسب شهری، موقعیت مناسبی را برای رهن و اجاره املاک به وجود آورده است.
رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه

اگر به دنبال رهن و اجاره آپارتمان دریک منطقه خوش آب و هوا هستید، حتما سری به خانه‎های منطقه 1 تهران بزنید. در این گزارش بهترین موقعیت‎های رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه را به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش مجله دلتا، این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوای پایتخت است که از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود.

به گزارش برخی از منابع، منطقه 1 تهران با وسعتی حدود 49.6 کیلومترمربع بر اساس داده‎های آماری بیش از 487 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این در حالی است که انبوه ساختمان‎های آماده‎ی تحویل در آینده‎ی نزدیک، جمعیت منطقه را به مرز 500 هزار نفر خواهد رساند.

با این اوصاف بر اساس ساخت و سازهای خوبی که در این منطقه به‎وجود آمده، خانه‎های مناسب برای رهن و اجاره آپارتمان در محله‎های اصیلی مانند قیطریه، چیذر، اقدسیه، فرمانیه و…به راحتی پیدا می‎شود و شما می‎توانید با رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه علاوه بر بهره‎مندی از آب و هوای خوب، از ویژگی‎های محلی مناسب این مناطق نیز بهره‎مند شوید.

امکانات این منطقه:

این منطقه از تهران دارای پارک‎ها و بوستان‎های متعددی است که از جمله‎ی مهمترین آنها می‎توان به بوستان قیطریه اشاره کرد. این پارک دارای مساحتی بالغ بر ۱۰۳٬۰۰۰ متر مربع است و فرهنگسرای ملل را در دل خود جا داده است.

این فرهنگسرا که در وسط بوستان قیطریه واقع شده از سال 1373 فعالیت خود را آغاز کرده و محیط فرهنگی و هنری مناسبی را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است. همچنین این مرکز دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه، نگارخانه، سالن همایش و کلاس‎های آموزشی مختلف است.

 قیطریه

95 متر 2 اتاق 4 سال ساخت طبقه 6

دارایپارکینگ ، انباری ،آسانسور

ودیعه 60,000,000 تومان

اجاره 5,000,000 تومان

 

قیطریه

75 متر 2 اتاق 5 سال ساخت طبقه 1

دارایپارکینگ ، انباری ،آسانسور

ودیعه 45,000,000 تومان

اجاره 4,200,000 تومان

 

قیطریه

100 متر 2 اتاق 12 سال ساخت طبقه 3

دارایانباری ،آسانسور

ودیعه 100,000,000 تومان

اجاره 4,000,000 تومان

برای دیدن املاک بیشتر در قیطریه به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی