برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰
خیابان پاسداران یکی از خیابان های مهم تهران بوده و فضای مناسبی را برای زندگی پایتخت نشینان فراهم کرده است.
خرید آپارتمان در پاسداران

پایتخت‎های سراسر دنیا دارای بهترین و وسیع‎ترین خیابان‎های موجود در کشور خود هستند که در آن می‎توان به تمامی امکانات مورد نیاز برای زندگی در چنین محیطی دست پیدا کرد. تهران نیز بعنوان مرکز و پایتخت کشور ایران دارای بسیاری از این خیابان‎ها است که علاوه بر ایجاد زیبایی در بافت شهری، امکانات خوبی را برای زندگی مردم فراهم کرده‎اند.

خیابان پاسداران یکی از این خیابان‎های اصیل و قدیمی تهران است که در ابتدا به نام خیابان سلطنت آباد خوانده می‎شد و بعدها به اسم جدید خود نامگذاری شده است.

این خیابان مرز مابین دو منطقه‎ی 3 و 4 تهران است که متشکل از خیابان‎ها و محلات بسیار خوبی هستند. خیابان پاسداران از سمت سه راه ضرابخانه آغاز  و با گذر از میدان نوبنیاد به منطقه 1 تهران منتهی می‎شود.

منطقه پاسداران دارای محله‎هایی همچون ضرابخانه، گلستان، احتشامیه، هروی و بسیاری دیگر است که هر کدام به تنهایی موقعیتی ایده‎آل را برای خرید آپارتمان در تهران فراهم کرده‎اند.

یکی دیگر از ویژگی‎های مهم این محدوده دسترسی خوب محلی و بهره‎مندی از امکانات حمل و نقل شهری است. این خیابان با داشتن ایستگاه‎های مترو محله‎های مجاور مانند متروی نوبنیاد و ایستگاه‎های متعدد اتوبوس و تاکسی توانسته است شرایط عبور و مرور را برای ساکنین خود راحت‎تر کند.

همچنین وجود بیمارستان‎هایی مانند بیمارستان گلستان نداجا و بیمارستان لبافی نژاد نیز یکی دیگر از امتیازات موجود در این محدوده است که توانسته فضای درمانی مناسبی را برای محدوده‎ی نامبرده ایجاد کند.

در گزارش امروز مجله دلتا قصد داریم تا جدیدترین موقعیت‎های موجود برای خرید آپارتمان در پاسداران را معرفی کرده و میزان پولی که برای خرید خانه در این محدوده باید هزینه کنید را به اطلاع شما برسانیم. از این رو اگر شما نیز قصد خرید آپارتمان یا حتی رهن و اجاره خانه در این محدوده را دارید حتما سری به سایت دلتا بزنید.

موقعیت های جدید خرید آپارتمان در پاسداران:

پاسداران، گیلان
118 متر 2 اتاق 3 سال ساخت طبقه 2 مشاهده جزئیات ملک
پاسداران 90 متر
2 اتاق 10 سال ساخت طبقه 4 مشاهده جزئیات ملک
پاسداران 147 متر
2 اتاق نوساز طبقه 6 مشاهده جزئیات ملک
پاسداران 85 متر
2 اتاق 4 سال ساخت طبقه 2 مشاهده جزئیات ملک
  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی