برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

گیشا نام یکی از محله‌های قدیمی شمال غرب تهران است.

خرید آپارتمان نوساز در گیشا

بخشی از مردم همواره به دنبال خرید آپارتمان‎های نوساز هستند و به همین دلیل سعی می‎کنند تا اطلاعات خود را در مورد مناطق، محلات و خانه‎های نوساز به‎روز نگه دارند.

خرید آپارتمان نوساز در گیشا به علت ویژگی‎های بسیار خوبی که دارد می‎تواند یکی از ایده‎ال‎های مردم برای خرید خانه باشد. محله‎ای که از دیرباز سابقه‎ی درخشانی داشته و هم اکنون نیز یکی از محدوده‎های بسیار با ارزش منطقه 2 تهران محسوب می‎شود.

به گزارش مجله دلتا، «گیشا» نام یکی از محله‌های منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد محدود شده است.

این منطقه یکی از محلات مهم تهران است که سابقه دیرینه‎ای از لحاظ تشکیل بافت شهری و مردمان با فرهنگ دارد. محله‎ی گیشا جزو اولین مناطق پایتخت است که در سالهای دور با وصل شدن به سیستم فاضلاب شهری قدم در راه مدرن شدن گذاشت و با جای دادن کوچه‎ها، مغازه‎ها و کسبه‎های بی شمار در دل خود، این منطقه را به یکی از محلات بسیار خوب تهران تبدیل کرد.

این محله به طور تقریبی 1/5 کیلومتر طول دارد که توانسته حدود 41 خیابان فرعی را در دل خود جای دهد.

گیشا، هم به علت قدمت تاریخی و هم به علت داشتن خیابان‎ها، کوچه‎ها و محلات بی شمار، یکی از محدوده‎های پرتراکم و پر جمعیت محسوب می‎شود که دارای امکانات شهری خوبی اعم از دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی و فضاهای سبز است و از مهم‎ترین آنها می‎توان به بوستان گفتگو اشاره کرد. این بوستان یک میلیون و 445 هزارو 80 متر مربع مساحت دارد که با کاشت 7 هکتار از 100 گونه گیاهی مختلف به یکی از پارک‎های مهم به لحاظ تنوع پوشش گیاهی تبدیل شده است.

براساس اطلاعات موجود، خرید آپارتمان نوساز در گیشا از لحاظ نوع بافت محله می‎تواند کار بسیار درستی به حساب آید. پس اگر قصد خرید آپارتمان در این محله را دارید تا انتهای گزارش با ما همراه باشید.


بهترین موقعیت‎های خرید آپارتمان نوساز در گیشا :

گیشا98 متر 2 اتاقنوساز طبقه 5مشاهده جزئیات ملک

گیشا 91 متر 2 اتاقنوساز طبقه 3مشاهده جزئیات ملک

گیشا فرد 100 متر 2 اتاقنوسازطبقه 5مشاهده جزئیات ملک

گیشا فرد 185 متر 3 اتاقنوسازطبقه 2مشاهده جزئیات ملک


بیشتر بخوانید :

خرید آپارتمان در ظفر ؛محله پرطرفدار تهران

جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در کامرانیه چند است؟

داشتن آپارتمانی رویایی با خرید خانه در فرشته !


  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی