برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

منطقه 1 تهران با محله های متعددی که دارد شرایط خوبی را برای رهن و اجاره آپارتمان به وجود آورده است.

رهن و اجاره آپارتمان در تهران

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران می‎تواند گزینه بسیاری از متقاضیان، در فصل جابه‎جایی‎ها باشد. شرایط رهن و اجاره در مناطق شهر تهران متفاوت است و این شرایط با توجه به ویژگی‎های هر منطقه نسبت به زمان جست وجوی ملک تغییر می‎کند. منطقه 1 تهران جزو آن دسته از مناطقی است که در آن خانه‎های زیبا و خوش ساخت برای خرید، اجاره و یا رهن کامل به راحتی پیدا می‎شود.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت منطقه 1 شهرداری تهران، این منطقه در شمال تهران و با وسعتی حدود 49.6 کیلومترمربع بر اساس داده‎های آماری بیش از 487 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این در حالی است که انبوه ساختمان‎های آماده تحویل در آینده‎ی نزدیک جمعیت منطقه را به مرز 500 هزار نفر خواهد رساند.

این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوای پایتخت است که از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود.

منطقه 1 تهران دارای خیابان‎های زیبا و طویلی است که با رسیدن به انتهای برخی از آنها گویا دریچه‎ای بسوی طبیعت به روی دیدگان همه گشوده می‎شود. اغلب این خیابان‎ها را وقتی طی کنید به زیباترین مناطق دیدنی و تفرجگاه‎های تهران خواهید رسید که هرکدام از آنها به نوبه‎ی خود در زیبایی پایتخت نقش مهمی دارند.

از مهمترین خیابان‎های این منطقه از تهران می‎توان به نام‎هایی مانند ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، تجریش، دزاشیب، فرشته، نیاوران و بسیاری دیگر اشاره کرد که نقطه وصلی به تفرجگاه‎های شمال تهران هستند.

معرفی برخی از موقعیت‎های موجود در منطقه 1

در گزارش‎های قبلی مجله دلتا، به معرفی مناطق پایتخت و شرایط هر کدام برای خرید، فروش و رهن و اجاره آپارتمان پرداخته‎ایم، امروز نیز قصد داریم تا بهترین موقعیت‎های رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 1 تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه را با جست وجو در وب سایت دلتا بگیرید.

قیطریه 65 متر1 اتاق12 سال ساختطبقه 2مشاهده جزئیات ملک

اندرزگو140 متر 3 اتاق 10 سال ساختطبقه 3مشاهده جزئیات ملک

قیطریه 65 متر 1 اتاق12 سال ساخت همکفمشاهده جزئیات ملک

نیاوران، مژده 155 متر3 اتاق 5 سال ساختطبقه 2مشاهده جزئیات ملک

بانزدیک شدن به انتهای فصل مدارس جابه‎جایی‎ها و جست و جوی متقاضیان برای یافتن آپارتمان‎ برای رهن و اجاره بیشتر می‎شود، اما اگر تا کنون موفق به پیدا کردن خانه دلخواه‎تان نشده‎اید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‎ی آپارتمان‎ها و قیمت‎های موجود در منطقه‎ی نامبرده حتما ایــنجــــا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید :

خرید خانه در امیرآباد ؛ آپارتمانی متفاوت در خیابانی اصیل!

برای خرید آپارتمان در پاسداران چقدر باید هزینه کرد؟

با پوستر دیواری طبیعت ، نشاط را به خانه هایتان بیاورید


  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی