برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

برای تجربه زندگی در محیطی خوش آب و هوا می‎توانید منطقه سعادت آباد را انتخاب کنید.

خرید آپارتمان در سعادت آباد

خرید آپارتمان در سعادت آباد چه محاسنی دارد؟ به جرات می‎توان گفت که سعادت آباد یکی از لوکس‎ترین مناطق غرب تهران و یکی از محلات خوش آب و هوای این شهر است. اگر در نقشه، این نام را جستجو کنید آن را جزو یکی از محدوده‎های مهم منطقه 2 پایتخت خواهید یافت، که در دامنه‎های رشته کوه البرز واقع شده و با شکل گیری این ناحیه بستر مناسبی برای خریداران خانه‎های خاص و زیبا در منطقه فراهم شده است.

به گزارش مجله دلتا، زندگی در این محله محاسن بسیاری دارد و به همین خاطر این منطقه به صورت میانگین، دارای جمعیتی معادل 560 هزار نفر و تعداد حدودی 140 هزار خانوار است، که با توجه به گسترش ساخت و ساز‎های ویژه در این منطقه روز به روز در حال گسترش است.

این منطقه به علت گستردگی جغرافیایی خود دارای خیابان‎های متعددی مانند خیابان فرهنگ، بیست و چهار متری، شهرداری، علامه، و پاک نژاد و همچنین میدان‎های مهمی مانند میدان بهرود، چهارراه سرو و میدان کاج است. خیابان‎ها و میادین بسیار خوبی که با داشتن امکانات در خور منطقه، آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورده و در اغلب مردم رغبت برای خرید آپارتمان در سعادت آباد را به وجود آورده است.

محیط های آموزشی

یکی دیگر از ویژگی‎های مهم خرید خانه در این منطقه وجود مدارس دولتی و غیر انتفاعی بسیار پیشرفته و مراکز خرید است. همان‎طور که می‎دانید، بخش اعظمی از خانواده‎های ایرانی دارای فرزند محصل هستند و ترجیح می‎دهند که فرزندانشان در محیط های فرهنگی و آموزشی مناسب به تحصیل بپردازند، از این رو منطقه‎ی نامبرده برای رفع دغدغه‎ی چنین افرادی موقعیت‎های مناسبی را ایجاد کرده است که از مهمترین آن می‎توان به مجموعه هایی همچون 9 دی، راهیان فضیلت 1 و مهر هشتم اشاره کرد.

وب سایت ملکی دلتا، یکی از سایت‎های معتبر ملکی است که به روزترین اطلاعات مربوط به خرید و فروش آپارتمان، زمین، ویلا و… را در اختیارتان می‎گذارد، پس اگر مایل به دریافت اطلاعات جدید درباره‎ی شرایط و قیمت خانه در این منطقه هستید، حتما تا پایان گزارش همراه ما بمانید.

جدیدترین موقعیت های خرید آپارتمان در سعادت آباد:

سعادت آباد، بلوار 24 متری 135 متر 3 اتاق4 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

سعادت آباد، صرافهای جنوبی 85 متر 2 اتاق 16 سال ساخت طبقه 6مشاهده جزئیات ملک

سعادت آباد، مروارید 125 متر 2 اتاق 2 سال ساخت طبقه 4مشاهده جزئیات ملک

سعادت آباد، میدان کاج 140 متر 3 اتاق18 سال ساخت طبقه 5مشاهده جزئیات ملک

در همین ارتباط بخوانید:

خرید آپارتمان در جردن ، انتخابی مناسب و دلخواه!

خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی ؛ دسترسی عالی به تمام نقاط شهر


  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی