برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

بلوار کشاورز و خیابان جمالزاده جزو خیابان‌های اصلی شهر تهران هستند.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

بلوار کشاورز با نام قدیم بلوار الیزابت، یکی از مناطق پرطرفدار تهران برای خرید آپارتمان است. این بلوار در گذشته یکی از تفرجگاه‎های مهم تهران بوده و به همین دلیل خرید آپارتمان در بلوار کشاورز می‎تواند شما را از مواهب موجود در منطقه بهره‎مند کند.

به گزارش مجله دلتا، این خیابان از میدان ولیعصر آغاز و در مسیر خود از شرق با خیابان‎های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، کارگر، جمالزاده و 16 آذر همجوار است و سرانجام از سمت غرب در حوالی خیابان دکتر غریب به پایان می‎رسد.

همان‎گونه که در قسمت ذکر شد، این بلوار قدیمی با خیابان‎ها و محلات خوبی همجوار است و همین همجواری زمینه‎ی مناسبی را برای خرید خانه در بلوار کشاورز فراهم کرده است.

اما یکی دیگر از مناطقی که امروز قرار است موارد مهم و موقعیت‎های خرید آپارتمان در آن را به شما معرفی کنیم، خیابان جمالزاده شمالی است.

خرید آپارتمان در بلوار کشاورز

این خیابان یکی از مناطق قدیمی و اصلی تهران است که همچون بلوار کشاورز با خیابان‎های نامبرده همجوار بوده و از مکان‎های مهمی که در این محدوده به چشم می‎خورد، می‎توان به خانه دکتر علی شریعتی و همچنین وجود مراکز تجاری مهم آن اشاره کرد که منطقه را از وجود دستیابی به چنین نیازهایی بهره‎مند کرده و محیط خاصی را برای خرید آپارتمان در جمالزاده شمالی به وجود آورده است.

اگر شما نیز قصد خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و یا جمالزاده شمالی را دارید، حتما موارد پیشنهادی دلتا در این دو محدوده را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا از خریدی با کیفیت بهره مند شوید.

موقعیت‎ها وقیمت‎های خرید آپارتمان در جمالزاده شمالی و بلوار کشاورز :

بلوار کشاورز، فلسطین شمالی 98 متر 2 اتاق 5 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

بلوار کشاورز 155 متر 3 اتاق2 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

جمالزاده شمالی، دکتر قریب 96 متر 2 اتاق6 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

جمالزاده شمالی 210 متر 5 اتاق4 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

در همین ارتباط بخوانید:

خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی ؛ دسترسی عالی به تمام نقاط شهر

خرید آپارتمان در جردن ، انتخابی مناسب و دلخواه!

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی