برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

قیمت مسکن در محله دزاشیب چند است؟ پاسخ این سوال را در گزارش زیر بخوانید.

خرید آپارتمان در دزاشیب

خرید آپارتمان در دزاشیب به علت داشتن آب‎و‎‎هوای دلپذیر می‎تواند یکی از اتفاقات مهم در زندگی هر فرد محسوب شود. این منطقه در محدوده‎ی شمیرانات و در قسمت شمالی تهران واقع شده است و از همین رو، تلفیقی از بافت شهری سنتی و مدرن را در کنار هم جمع کرده است.

براساس برخی از منابع تنها پیشینه‎ی تاریخی قابل استناد از شمیران و دزاشیب، کشفیات باستانی به‎دست‎آمده از تپه‌های قیطریه است که مربوط به حدود ۳۳۰۰ سال پیش است و سایر گمانه‎زنی‌ها، هیچ پایه و اساس تاریخی و مستند ندارد.

در گذشته، به علت ییلاقی بودن این منطقه، کار اغلب ساکنان آن کشاورزی و دام‎پروری بود و بخش دیگری از مردم صاحبان مشاغل دیگری همچون دکان‎داری، قصابی و سایر پیشه‎ها بوده‎اند. اما با گذشت زمان و ساخت‎وسازهای بسیار، بافت سنتی منطقه به‎تدریج کم‎رنگ‎تر شد و به شکل کنونی تغییر یافت.

به گزارش مجله دلتا، دزاشیب در بخش شرقی تجریش واقع شده است و از چهار جهت جغرافیایی شمال، جنوب، شرق و غرب به ترتیب به امامزاده قاسم، خیابان شریعتی، چیذر و فرمانیه منتهی می‎شود.

در منطقه دزاشیب بر اساس میزان تنوعی که در زمینه ساخت‎وساز به چشم می‎خورد، قیمت مسکن نیز متفاوت است و با اندکی تحقیق و جست‎وجو در این محل، می‎توان به ملک دلخواه دست پیدا کرد.

همچنین، با توجه به نیاز خود می‎توانید برای اجاره آپارتمان در دزاشیب نیز اقدام کنید و از امکانات فرهنگی منطقه مانند سرای محله دزاشیب، کتابخانه محله چیذر، خانه فرهنگ و کتابخانه‎ی عمومی سید محمد تقی حکیم، بهره‎مند شوید.

موقعیت های خرید آپارتمان در دزاشیب :

دزاشیب، موسیوند78 متر 2 اتاق3 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب 175 متر 3 اتاق3 سال ساخت طبقه 1مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، رمضانی 127 متر 3 اتاق 20 سال ساخت طبقه 3مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، فلاح 127 متر3 اتاق20 سال ساخت طبقه 3مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، رفعت 180 متر 3 اتاق 3 سال ساخت طبقه 2مشاهده جزئیات ملک

دزاشیب، عباسی 127 متر 3 اتاق 19 سال ساختطبقه 3مشاهده جزئیات ملک



با مراجعه به سایت دلتا اولین وب سایت جهانی ملکی در ایران می‎توانید با صرف زمان اندکی به ملک دلخواه خود دست پیدا کنید و از مزایای خدمات آنلاین آن بهره‎مند شوید.


بیشتر بخوانید:

خرید آپارتمان در سعادت آباد ؛ همین الان اقدام کنید!

قیمت خرید آپارتمان در بلوار کشاورز و جمالزاده شمالی


  • ۹۸/۰۲/۳۱
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی