برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

خیابان شادمان یکی از محله‎های پرتراکم منطقه 2 تهران است.

خرید آپارتمان با 400 میلیون

شاید داشتن خانه و خرید آپارتمان با 400 میلیون تومان آن هم در منطقه 2 تهران آرزوی بسیاری از مردم باشد. خانه‌ای که در عین زیبایی بتواند تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده کند و فضای امن و آرامی را برای ادامه زندگی برایشان ایجاد کند. این خواست قلبی چیز دور از ذهنی نیست و با اندکی مطالعه و کسب آگاهی درباره اوضاع ملک در این منطقه می‌توان برای خرید آپارتمان اقدام کرد.

با توجه به نوسانات موجود در بازار مسکن و قیمت ملک، آپارتمان‌های پیشنهادی امروزمان بیشتر برای زوج‌های جوان یا خانواده‌های کم جمعیت مناسب هستند، اما با کمی جست‎وجو در سایت ملکی دلتا می‌توانید خانه‌هایی با متراژهای بالاتر نیز پیدا کنید.

موقعیت جغرافیایی منطقه 2 تهران

به گزارش مجله دلتا، منطقه 2 از لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به دامنه رشته کوه البرز، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به خیابان اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح منتهی می‌شود.

منطقه 2 نیز همانند منطقه یک تهران در ابتدای شکل‎گیری خود، بافتی ییلاقی داشته و به همین خاطر هنوز هم دارای آب‎و‎هوایی خوب و دلپذیر است؛ اما همچون سایر مناطق این شهر طی گذشت سال‌ها تغییرات بسیار زیادی به خود دیده و بافت آن به صورت وسیعی تغییر یافته است.

ویژگی‌ های محلی

ایده‌های بسیار زیادی در ساخت‎وساز آپارتمان‌های منطقه 2 تهران داده شده و با عملیاتی کردن این ایده‌ها هم‎اکنون شاهد خانه‌های بسیار زیبایی هستیم. این منطقه به علت نزدیکی به چند بزرگراه، از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است و تمام ساکنان این منطقه به راحتی به وسایل نقلیه عمومی همچون خطوط BRT، خطوط اتوبوس رانی محلی و… دسترسی دارند.

منطقه 2 تهران با داشتن مراکز تجاری، مراکز خرید، مناطق سرسبز و پارک‌های متنوع و همین طور مراکز علمی، فرهنگی و اداری متعدد، از نقاط پررونق و پرطرفدار پایتخت بوده و از محلات بسیار خوب و با فرهنگی برخوردار است که از مهم‎ترین آن‌ها می‌توان به محلاتی چون ستارخان، صادقیه، مرزداران، شهرآرا و… اشاره کرد.

برای جست‎وجوی املاک بیشتر و مشاهده موارد پیشنهادی برای خرید آپارتمان با 400 میلیون تومان در منطقه 2 تهران ایــــــنجـــــا را کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

خرید آپارتمان با 700 میلیون تومان در تهرانپارس

خرید خانه در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان پول نقد!

خرید آپارتمان در شهر زیبا ؛ تجربه سکونت در محیطی آرام

خرید آپارتمان در پونک ؛ پرمعامله ترین محله در غرب تهران!

خرید آپارتمان در ظفر ؛ محله پرطرفدار تهران

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی