برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

کوچه‌های امیریه برای اهالی این محله قدیمی پر از خاطرات است، خانه‌هایی قدیمی و زیبا که روح شهر را زنده نگه می‌دارند.

خرید آپارتمان در امیریه

خرید آپارتمان در امیریه را از سایت دلتا بخواهید.

آیا تاکنون به خرید آپارتمان در امیریه فکر کرده‌اید؟ پاسخ شما هر آنچه که باشد نیاز به اطلاعات دارید، اطلاعاتی که بتواند شما را در شناخت دقیق این محله راهنمایی کند و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

موقعیت جغرافیایی

برای خرید آپارتمان در امیریه تهران ابتدا باید درباره نقشه محله امیریه و منطقه‎ی آن آگاهی پیدا کنید. امیریه تهران در منطقه 11 و 12 این شهر واقع شده و جزو بخش‎های مرکزی پایتخت به حساب می‎آید و تشکیل محلات قدیمی این دو منطقه سابقه دیرینه‎ای دارند.

منطقه 11 پایتخت دارای بافت قدیمی و سنتی است که با مساحتی بسیار وسیع با 4 ناحیه و 17 محله در قلب تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‎های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‎های شهید نواب صفوی، شهید ابراهیمی و میدان حق شناس محدود می‎شود.

منطقه 12 نیز همچون منطقه 11 به علت داشتن مراکز علمی، نظامی و سیاسی بی‌شماری در حوزه‌ی خود جزو مراکز مهم برای خرید آپارتمان در این شهر محسوب می‎شود و خرید آپارتمان در آن می‎تواند اقدامی خوب و موثری به حساب آید.

این منطقه از سمت شمال به خیابان انقلاب، از سمت جنوب به خیابان شوش از سمت شرق به خیابان 17 شهریور و از سمت غرب به خیابان‌های حافظ و وحدت اسلامی منتهی می‌شود.

امیریه کجا است؟

محله امیریه در جنوب شهر تهران واقع شده است. این محله از شمال به محله منیریه و از جنوب به محله فروزش و قلمستان منتهی می‌شود.

دسترسی های شهری

محله  امیریه دارای ایستگاه تاکسی و خط اتوبوس BRT خیابان ولیعصر است. همچنین از نزدیک ترین ایستگاه‌های مترو به این محله می‌توان از ایستگاه مترو منیریه نام برد.

ویژگی‌های محله امیریه

از بناهای قدیمی و مهم این محله قدیمی می‌توان به باغ امیریه، عبادتگاه شاه ورهرام ایزد زرتشتیان در خیابان ژیان، مرکز ناشنوایان سماء، مسجد ولی الله اعظم (سنگلجی)، خیابان فرهنگ که از راسته‌های قدیمی این محله است، گرمابه انصاری، سرپل امیربهادر، مهدیه تهران و خانه های قدیمی آن اشاره کرد.

همچنین از ویژگی­‎های فرهنگی مهم این منطقه نیز می‌توان به سرای محله امیریه اشاره کرد که با برگزاری کلاس‎ها و دوره‎های مهم فرهنگی، علمی و هنری نقش مهمی را در پیشبرد مسائل فرهنگی منطقه برعهده دارد.

برای جستجوی ملک و مشاهده آپارتمان‌های موجود در این منطقه ایـــنجـــا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

با 500 میلیون تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (6)

خرید آپارتمان زیر 800 میلیون در منطقه 3 امکان پذیر است؟ (6)

خرید خانه در بلوار دریا ،انتخابی برای خوش سلیقه ها! (6)

خرید آپارتمان در مرزداران ؛ بهترین محله شمال غرب تهران (6)

داشتن آپارتمانی رویایی با خرید خانه در فرشته ! (6)

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی