برای دیدن مطالب جدید دکوراسیون می توانید از این بلاگ استفاده کنید

  • ۰
  • ۰

با مطالعه این گزارش مناطق خاص تهران برای خرید خانه را بشناسید.

4 منطقه خاص در تهران برای خرید خانه

  

تهران به‌عنوان پایتخت کشور ایران  دارای محله‌های بسیار خوش ساخت و زیبایی است. این محله‌های با اصالت هر  کدام ویژگی‌های مختص به خود را دارند و می‌توان با اتکا به اطلاعات موجود  درباره آن‌ها نسبت به خرید خانه اقدام کرد.

در این گزارش قصد داریم تا شما را با 4 منطقه خاص در تهران برای خرید خانه آشنا کنیم که جزو مناطق به حساب می‌آیند.

نیاوران

اگر گذرتان به محله‌های شمالی پایتخت  بیفتد، شاهد کوچه‌هایی آرام و زیبا خواهید بود که در عین حفظ اصالت،  خانه‌ها و آپارتمان‌های لوکس و زیبا در آن خودنمایی می‌کنند. کوچه‌هایی با  سراشیبی و سربالایی‌های نسبتاً تند که با بالا رفتن از آن‎ها، قامت  برافراشته‌ی کوه‌های سربه فلک کشیده را مشاهده خواهید کرد. یکی از این  محله‌های زیبا و منحصربه‌فرد که قدمت بسیار زیادی هم دارد، محله نیاوران  است.

منطقه نیاوران از شمال به رشته کوه البرز،  از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله  صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود.

از مهم‎ترین خیابان‎های این منطقه از  تهران، می‎توان به نام‎هایی مانند ازگل، اقدسیه، الهیه، اوین، تجریش،  دزاشیب و فرشته اشاره کرد، که نقطه وصلی به تفرج‎گاه‎های شمال تهران هستند.

مراکز تفریحی:

  • کاخ، موزه و گالری نیاوران
  • پارک نیاوران
  • تکیه نیاوران
  • ساختمان اصلی پژوهشگاه دانش های بنیادی
  • ورزشگاه شهدای نیاوران

برای مشاهده املاک موجود در این منطقه ایـــنجـــا کلیک کنید.

سعادت آباد

به جرئت می‎توان گفت که سعادت آباد یکی از  لوکس‎ترین مناطق غرب تهران و یکی از محلات خوش آب و هوای این شهر است. اگر  در نقشه، این نام را جستجو کنید آن را جزو یکی از محدوده‎های مهم منطقه 2  پایتخت خواهید یافت.

این منطقه به علت گستردگی جغرافیایی خود  دارای خیابان‎های متعددی مانند خیابان فرهنگ، بیست و چهار متری، شهرداری،  علامه، و پاک نژاد و همچنین میدان‎های مهمی مانند میدان بهرود، چهارراه سرو  و میدان کاج است.

خیابان‎ها و میادین بسیار خوبی که با داشتن امکانات در خور منطقه، آرامش را برای ساکنان به ارمغان آورده است.

4 منطقه خاص در تهران برای خرید خانه

مراکز خرید و مجتمع های تجاری سعادت آباد

  • مرکز خرید پایدار
  • مرکز خرید آتی ساز
  • مجتمع تجاری علامه
  • مرکز خرید کسری
  • مرکز تجاری کاج
  • مجتمع تجاری سروستان

برای مشاهده املاک موجود در این منطقه ایـــنجـــا کلیک کنید.

میرداماد

منطقه 3 تهران با وسعتی در حدود 3 هکتار،  دارای محلاتی نظیر دروس، قلهک، شیخ بهایی، ظفر و …است. میرداماد یکی از  نواحی مهم آن محسوب می‎شود و بر اساس برخی از منابع، این بلوار به نام  میربرهان‌الدین محمدباقر استرآبادی معروف به میرداماد، فیلسوف و فقیه دوره  صفویان و از ارکان مکتب فلسفی اصفهان نام‌گذاری شده‌ است.

واضح و روشن است که یکی از موارد مهمی که  می‎تواند از اولویت‎های مهم در خرید خانه محسوب شود، وجود موقعیت‎های  تفریحی و رفاهی آن محدوده است.

مراکز تفریحی و آموزشی میرداماد

این منطقه از لحاظ گردشگری و وجود مراکز  تفریحی دارای شرایط بسیار خوبی است و پارک‎های بسیار بزرگ و وسیعی مانند  پارک ملت، بهشت مادران، طالقانی، آب و آتش و بسیاری پارک‎ها و فضاهای سبز  درون‎محله‎ای در آن وجود دارد که توانسته‎اند نیاز منطقه و ساکنان را برای  ایجاد محیطی سالم و شاداب در جهت گذران اوقات فراغت تامین کنند.

برای مشاهده املاک موجود در این منطقه ایـــنجـــا کلیک کنید.

امیر آباد

امیر آباد نام یکی از محله‌های قدیمی و  اصیل تهران است که در سال‌های دور توسط میرزا تقی خان امیر کبیر در فاصله ۵  کیلومتری شمال غربی شهر تهران ساخته شد. این خیابان زیبا بعد از انقلاب به  خیابان کارگر شمالی تغییر نام داد.

4 منطقه خاص در تهران برای خرید خانه

امیرآباد محله‌ ای در منطقه 6

این منطقه از شمال به بزرگراه همت، از غرب  به بزرگراه چمران، از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب  به خیابان انقلاب محدود می‌شود و از مهمترین محله‌های آن می‎توان به  محله‎های نصرت، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، ساعی و آژانتین اشاره کرد.

موقعیت جغرافیایی امیرآباد

محله امیرآباد از شرق به بزرگراه کردستان و  محله یوسف آباد، از غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا، از شمال به بزرگراه  شهید همت و محله ده ونک و از جنوب به بلوار کشاورز محدود می‎شود.

برای مشاهده املاک موجود در این منطقه ایـــنجـــا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

با  500 میلیون تومان کجای تهران خانه بخریم؟ 

داشتن آپارتمانی رویایی با خرید خانه در فرشته ! 

دسترسی خوب شهری با خرید خانه در هفت تیر! 

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • فائزه پیروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی